فعالان در تبعید: ظهر امروز شنبه ۲۸ اردیبهشت ؛ خانواده خوئینی که با تلاش آتش نشان فداکار «امید عباسی» از حادثه آتش سوزی منزل مسکونی جان سالم به در برده بودند؛ به اتفاق همکاران آن آتش نشان فداکار برای ادای احترام و دلجویی از خانواده آتش نشان فداکار ؛ امید عباسی ؛ عازم محل زندگی وی در خیابان شهران شدند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، در این دیدار خانواده نجات یافته به همراه دو کودک خردسال خود با حزن و اندوه خود و ابراز همدردی ؛ شهادت این بزرگ مرد دلاور را به خانواده و همسر وی تسلیت گفتند.

خانم خوئینی با اشاره به اقدام شجاعانه و دلیرانه آتش نشان فداکار اظهار داشت: من زندگی خود و فرزندانم را مدیون آن فرشته نجاتی هستم که با گذشتن از جان خود، فرزندم را صحیح و سالم به من برگرداند و خودش پر کشید.

ای کاش این اتفاق نمی افتاد و ای کاش آن جوانمرد از میان ما نمی رفت تا می توانستم بزرگی او را جبران کنم .زبان من در برابر از خود گذشتگی او قاصر است و تنها از خداوند برای مادر و همسر و خانواده داغدار او طلب صبر می نمایم.

:تصاویر زیر مربوط به دیدار امروز می باشد

162

[3].125 (5)

[3].125 (4)

[3].125 (7)

[3].125 (10)

[3].125 (11)

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com