ناصر فهیمی زندانی سیاسی عقیدتی ،پزشک کرد زبان محبوس در تیپ ۵ زندان تهران بزرگ، در مورخ اواخر سال ۹۴ ناصر فهیمی طی نامه ای به سران رژیم ،با انتقاد شدید در متن نامه ،از عملکرد قوه قضاییه نسب به احکام صادره واهی و کذب نسبت به خود و تمام زندانیان سیاسی که بر مبنای بی عدالتی و کاملا مغرضانه اشاره نمود، اتهاماتی که فاقد هیچ گونه سند مجرمیت ،منجر به صدور احکام ناعادلانه سنگین بر علیه بسیاری از زندانیان اسیر در زندانها شده است.

در بخشی از نامه نسبت به عملکرد اطلاعات قوه قضاییه تاکید نمود ،با همکاری حفاظت اطلاعات و کمک دستگاه قضا و همکاری قضات ناعادل دادگاه های انقلاب و عمومی و…… با حمایت و سرپوش گذاشتن بر اقدامات خصمانه و جنایات قضات فاسد نسبت به زندانیان سیاسی عقیدتی و اکثر زندانیان دیگر با تشکیل اتهامات واهی ،ترور شخصیتی ،غارت اموال، سرقت مدارک و مستندات ، صدور احکام جعلی و از پیش تعین شده اقدام مینمایند ، در پایان إظهار نمود ،هیچ جای تردیدی نسبت به بی عدالتی ،تبعیض،نقض حقوق بشر ،خصومت و رشوه خواری و…. در دستگاه قضا جمهوری اسلامی نیست.

در همین راستا حفاظت اطلاعات قوه قضاییه به جهت اظهارات زندانی نام برده با ترغیب و تاکید از طرف دیگر ضابتین مذکور از ناصر فهیمی شکایت و اعلام جرم نموده است.

شکایت مطروحه در شعبه ۱۰۵۸ کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران (۱۰۸۳ جزایی سابق)برعلیه ایشان تشکیل شده بود، از سال ۹۵ به صورت راکد و هیچگونه رسیدگی و تشکیل دادگاهی بوده است ، طبق اخبار واصله از داخل زندان در اردیبشت ماه ۹۹ در اقدامی غیر عادلانه و خصمانه پرونده راکد را مجددا به جهت صدور محکومیت جدید برای ناصر فهیمی به جریان انداخته اند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)