ماف نیوز:
دو شهروند بازداشت‌شده از اهالی اشنویه به نامهای آلان بنگین و یحیی ابراهیمی جهت بازجویی به یکی از بازداشتگاههای امنیتی در تبریز منتقل شده‌اند. از این افراد، آلان بنگین در حین سربازی در شهر تبریز بازداشت شده و پس از وی، یحیی ابراهیمی هم در شهرستان اشنویه بازداشت و جهت بازجویی به تبریز منتقل شده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، دو شهروند اهل اشنویه به نامهای “آلان بنگین” و “یحیی ابراهیمی” در یکی بازداشتگاه‌های امنیتی در تبریز تحت بازجویی به سر می‌برند.

از راست “یحیی ابراهیمی” و “آلان بنگین”

تلگرام ماف نیوز

یک منبع مطلع ضمن تایید این خبر گفت: “اوایل اردیبهشت‌ماه آلان بنگین ۲۱ ساله اهل روستای کانی رش از توابع اشنویه، در حین سربازی در شهر تبریز بازداشت و به یکی از بازداشتگاههای امنیتی در این شهر منتقل شده است. سپس یحیی ابراهیمی اهل همین روستا بازداشت و جهت بازجویی، به تبریز منتقل شده است.”

این افراد از زمان بازداشت تاکنون، تنها در یک تماس کوتاه تلفنی توانسته‌اند تحت‌بازداشت و بازجویی‌بودنشان در یکی از بازداشتگاههای امنیتی در تبریز را به اطلاع خانواده‌های‌شان برسانند.

تا لحظه‌ی انتشار این خبر علت بازداشت این شهروندان و اتهام مطروحه علیه آنها مشخص نشده است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)