هاله‌ی نور را که یادتان هست.
حتما هست.
صحبتی که آقای احمدی‌نژاد ۸ سال پیش کرد و فیلمش همه جا پخش شد و بعد هم تکذیب کرد.
حالا یک آقایی به نام «حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده» در وب‌سایت خبری‌اش به نام روشنایی ،خبری منتشر کرده و عکسی گذاشته که هنگام ثبت‌نام آقای مشایی باز هاله‌ی نور هویدا شده.
اصل خبر در این آدرس بوده.اما از آن‌جایی که خبرگزاری مهر در یک خبر دیگر ،این موضوع را اعلام کرده ،به نظر می‌رسد که اصل خبر از روی سایت برداشته شده.چرا که با جستجوهای دقیق من چیزی پیدا نشد.فقط یک صفحه‌ی مربوط به خبر را پیدا کردم که نشان می‌دهد هم‌چین خبری بوده.از این گذشته،گوگل هم در جستجویی که انجام دادم ،نشان از وجود چنین خبر و چنین صفحه‌ای می‌دهد.
بعد از این‌که مهر خبر را منتشر کرد،خبرگزاری‌ها و سایت‌های زیادی همین خبر را عینا نقل قول کردند.از جمله : اعتدال ،شفاف ،دی پرس ،آفتاب نیوز ،جهان نیوز ،صراط نیوز ،آفتاب ،فردا نیوز ،عصر ایران ،امروزی‌ها ،اصفهان فردا ،خوز نیوز.

آقای بهمن شریف‌زاده ،این‌طور که مهر گفته مدیر گروه مطالعات دینی مرکز مطالعات ملی جهانی شدن هستند و از نزدیک ترین افراد به اسفندیار رحیم مشایی .این آقا که خودشان هم تو عکس حضور دارند ،همان طور که در عکس خبری که در سایت روشنایی زده شده بود مشخص است،نوشته‌اند-یا داده‌اند بنویسند!-این عکس توسط عکاس خبرگزاری فارس شکار شده است.
دقت بفرمایید.می‌فرمایند شکار شده است.یعنی که انتظار دارند ما صلوات و ذکر الله اکبر و لا اله الی الله بفرستیم و بگویم که خدا از سر تقصیراتمان بگذرد که تا به حال این مرد را نشناخته بودیم؟یعنی انتظار دارند مردم در ۲۰۱۳ سال پس از میلاد مسیح ،باور کنند که این نور یک نور خاصی است و ربطی دارد به نور معنویت؟یعنی انتظار دارند چه کار کنیم؟قلبا دلم می‌خواهد از ایشان بپرسم که هدفشان از این کار چی بوده و واقعا چه انتظاری داشته‌اند.چون خیلی برایم جالب است که ببینم مغز یک انسان در همین ۲۰۱۳ سال پس از میلادی که گفتم،چطور می‌تواند این‌قدر بامزه کار کند.
شکار شده است!
عجب بساطی داریم خدا وکیلی!

این آقا که وقتی وارد سایتش می‌شوی ،رو سردرش نوشته «پایگاه اطلاع رسانی استاد بهمن شریف‌زاده» قبلا هم زیاد از آقای مشایی تعریف و تمجید‌های بامزه کرده‌اند.چندتاییش را می‌توانید در این‌جا و این‌جا و این‌جا بخوانید.
خلاصه که فقط خواستم از خودم بپرسم که واقعا این‌ها با خودشان چی فکر می‌کنند و الا مساله‌ی زیاد دور از ذهن و عجیبی نبود

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com