اعتراض به احکام ظالمانه علیه اعضای انجمن صنفی معلمان خراسان شمالی و سایر فعالین صنفی

معلمان فهیم و زحمتکش ، دانش آموزان گرامی و مردم آگاه و شریف ایران

دو دهه از شکل گیری مجدد تشکل های صنفی فرهنگیان می گذرد. در تمامی این سال‌ها فعالین صنفی فرهنگیان در نهایت قانونمندی مطالباتی چون حق معیشت آبرومندانه ، رفع تبعیض، تشکل‌یابی مستقل، نفی خصوصی سازی، افزایش سرانه فضای آموزشی، حذف نگاه سخیف مصرفی بودن به مولدترین نهاد کشور و مواردی از این دست را مطرح کرده اند و نیزبرای استیفاء حقوق بدیهی خود، مطابق قوانین جاری در نهایت قانون مداری، به اقداماتی از قبیل نامه نگاری، نوشتن طومار، رایزنی با مقامات ، ….‌ و در نهایت تجمع های مدنی اقدام نموده اند.

هفت تن از فعالین صنفی خراسان با رعایت اصول قانون اساسی همپای معلمان کشور برای ساخت فردایی بهتر برای آموزش و پرورش و دنیای کودکان از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

همانگونه که در خبرها آمده‌ است دادگاه بدوی احکام دهشتناک بیش ازچهل سال زندان ، شلاق ، تبعید، محرومیت از تداوم مطالبه‌گری و جریمه نقدی را بر معلمان شریف خراسانی تحمیل کرده‌ است. احکامی که به شدت نقض فاحش عدالت و مغایر با وجدان انسانی است.

صدور چنین احکام واهی نشان می دهد که مسئولان نه تنها در پی حل مسائل و مشکلات جامعه فرهنگی نیستند بلکه با سرکوب، سعی در خاموش نمودن صدای حق طلبی و پیگیری مطالبات مشروع و قانونی هستند.

اما بُهت فرهنگیان به همین احکام ختم نمی‌شود و در حالیکه این احکام دهشتناک فقط از مجرای دادگاه بدوی گذشته است در کمال حیرت همگان رییس دادگستری استان در مصاحبه رسمی با شبکه تلویزیونی اترک با دفاع مطلق از قاضی صادر کننده حکم و حکم صادر شده که هنوز مراحل تجدید نظر را نگذرانده است این بیم و شایبه را تقویت می‌کند که هیچ اراده‌ای برای اجرای عدالت و شنیدن دادخواهی معلمان در میان نیست.

از اینرو ما امضا کنندگان زیر شما مردم ایران را در برابر مطالبه به حق و قانونی فعالین صنفی خراسان را در برگزاری دادگاه علنی و عادلانه شاهد و گواه می گیریم

خوش بود گر محک تجربه آید بمیان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

معلمان خراسان شمالی
#محمدرضا_رمضانزاده
#علی_فروتن
#سعید_حق_پرست
#حسن_جوهری
#مصطفی_رباطی
#حسین_رمضانپور
#حمیدرضا_رجایی


با ورود به لینک زیر و ثبت نام خود، حمایت خویش از #هفت‌ معلم‌ خراسانی و اعتراض به ظالمانه بودن احکام صادره از سوی دادگاههای انقلاب و عمومی برای این معلمان دلسوز را اعلام کنیم.

اینکار زمانی اندک می برد ولی اثر و ارزش ماندگار دارد.

✅#روش‌ثبت‌نام:

پس از وارد کردن نام و نام خانوادگی و استان حتما گزینه #ارایه در تنظیمات فارسی یا #submit در تنظیمات انگلیسی را بزنید.🙏

👇👇لینک حمایت👇👇

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfxe-DC1LkZ2n1b7T82z7IkKNg2qMycGMvjHuS7k5FF0lEKVg/viewform?vc=0&c=0&w=1

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)