باج انتخاباتی به ترامپ پس از کشتار هزاران بی دفاع  در ایران و منطقه و اعلان پیروزی در جنگ جهانی! با هشتاد میلیون اسیر آزاده جنگی چه می کنید؟ شهیدشان می کنید و بر قامت ایستاده شان جزیه می بندید. از مبالغ جمع آوری شده حق السکوت سلبریتی ها را پرداخت نمائید. نوش جان قاتلان نامرئی!

 از این ستون به آن ستون فرج است! ستونی باقی نمانده، ته مانده باورمندانتان هم، لکنت زبان گرفته اند و انگشت  حیرت بر دهان گشادشان. آتش زدن کنسول گری در نجف به یک مراسم آیینی بدل گشته است. این حجم از حقارت کم سابقه نیست، بی سابقه است. از سوی ابرقدرت ها مورد تمسخر واقع می شوید و مردمان به ستوه آمده  انبوه فحش و ناسزا و نفرین نثارتان می کنند. گوارای وجود قدسی تان! 

حقا که سیاست تان عین دیانت تان و دیانت تان عین سیاست تان. زبان نفهم ها زبان زور را بهتر می فهمند. کدام غده سرطانی با مورفین شفا یافته که شما دومی اش باشید. دلخوش به توصیه های یواشکی نباشید. سرانجام تان نه چین است و نه شوروی. احمق ها تا لحظه  آخر بر حماقت شان اصرار می ورزند، زمانی چشمشان باز می شود که در عمق سیاه چاله عریان و سرگردان به دام افتاده اند. در سال ۲۰۰۲ ولادیمیر پوتین در پیام شادباشی به صدام حسین به مناسبت سی و چهارمین سالگرد حکومت حزب بعث اعلام کرد که روسیه برای یافتن راهی در راستای پایان دادن مسالمت آمیز بحران عراق اقدام خواهد کرد.

در دهه مبارکه فجر امسال تجدید بیعت با آرمان های امام مستضعفین را فراموش نکنید. بر روی کیک و ساندیس ها تصاویر کشته شدگان را حک نمایید. در انتخابات پرشور شصت درصدی از دزدان و قاتلان تازه نفس رونمایی کنید. فقط بالا غیرتا به چپه شده های  سفارشی تان، توصیه اکید نمائید اینقدر با نئولیبرالیسم قرقره نکنند، نمک گیر می شوند. هر چه بود و هست را به ابتذال آلوده اید، شایسته تر نیست به تبعیت از امام طلایی تان که فرمود: اقتصاد مال خر است از اصطلاح گویاتر چپاولیسم اسلامی استفاده کنید! 

چپه شده های اسلامی به قدری دچار آشفتگی هستند که تا موش مرده ای زبان به گلایه می گشاید ناگهان تصویر شیر بی رقیبی در ذهن شان پدیدار می شود. به به چه دم پر صلابتی، عجب یال پر ابهتی، چه غرش توفنده ای! 

تأویل گران مشعوف دست به قلم می شوند تا آیات نازل شده را برای عامی ها رمزگشایی نمایند. تنها خوشبختی مان این است که در دوران پارینه سنگی به سر نمی بریم والا یک پیامبر دیگر بر لیست پیامبران اضافه می شد و شاید هم تنها پیامبر راستین! بیچاره دیلتای و گادامر که تن شان در گور بندری می رقصد.

بزرگی می گفت میر ما از اصلاحات گذر کرده است، احتمالا شرم امانش نداده تا بگوید، مردم ایران از فرآورده های بی بی سی گذر کرده اند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com