ماف نیوز: خانواده‌ی یک زندانی متهم به قتل که پیش از این حکم قصاص وی به پرداخت دیه و حبس تقلیل یافته بود، جهت پرداخت دیه از مردم و انجمن‌های خیریه درخواست کمک کردند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، شش سال پیش “سیاوش محمودی” در حاشیه‌ی یک درگیری که به قتل یک شهروند دیگر انجامید، بازداشت و پس از اتمام بازجوییها به زندان سنندج منتقل شد. اکنون وی پنج سال حبس از لحاظ جنبه‌ی عمومی جرم را سپری کرده و خانواده‌ی وی جهت آزادی‌اش باید دیه‌ی سیصد میلیون تومانی را بپردازند.

تلگرام ماف نیوز
سیاوش محمودی متولد سال ۱۳۷۴ متهم به ارتکاب قتل در ۱۷ سالگی است.

این کودک-مجرم متهم به قتل ابتدا به قصاص محکوم شده و در سال ۹۵ حکم در دیوان‌ عالی به ۵ سال حبس و پرداخت دیه‌ی کامل تقلیل یافته بود.

شماره‌ی کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۸۵۲۱۰۹۵ به نام نسرین شریف زاده (مادر سیاوش محمودی) جهت واریز کمکهای مردمی برای پرداخت دیه از سوی خانواده‌ی این زندانی در اختیار قرار گرفته است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com