کشف شبکه انتقال پول مردم ایران بە گروەهای تروریستی، سالیانە ٣٠ میلیون دلار فقط بە حماس

🔸 سازمان اطلاعات و امنیت اسرائیل (شاباک) در تازەترین گزارش خود از کشف شبکە انتقال پول جمهوری اسلامی بە سازمان حماس و گروە جهاد اسلامی در فلسطین خبر دادە است.

🔸 بر اساس این گزارش جمهوری اسلامی قصد دارد سازمان حماس و گروه جهاد اسلامی در فلسطین را به بازوی عملیاتی خود علیه اسرائیل تبدیل کند، بە همین منظور رژیم ایران کمک های مالی خود را بە این دو گروە تروریستی از ۶ میلیون دلار بە ٣٠ میلیون دلار افزایش دادە است.

🔸 بە گزارش شاباک، انتقال پول به فلسطین از داخل و خارج ایران صورت می گیرد و شبکه های مختلف مالی در روند انتقال پول سهم می گیرند، در برخی از اوقات این پول از طریق صرافی های فلسطینی انتقال داده می شود اما در موارد دیگر، انتقال پول به صورت قاچاق از طریق دریای مدیترانه و یا گذرگاه های مرزی فلسطین به حماس و گروه جهاد اسلامی می رسد.

🔸علاوه بر اینها، کمک‌های جمهوری اسلامی به گروه تروریستی حزب‌الله لبنان مدتی است که دیگر جنبه علنی پیدا کرده و حتی حسن نصرالله رهبر این گروه تروریستی که تحت نظر جمهوری اسلامی و سپاه قدس فعالیت میکند، علنا این موضوع را تایید کرده است

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com