در اولین ساعات بامداد امروز (۲۴ آبان) قیمت بنزین آزاد به ناگهان ۳ برابر شد؛ شوکی که خودش به تنهایی یک سونامی تورمی به پا خواهد کرد. در این گزارش نشان داده‌ایم که این نه پایان حمله، که آغازی بر آنست.

طرح‌های اقتصادی‌ مهیبی در راهند که به واسطۀ یک نهاد ساختاری جدید و به‌فرمان خامنه‌ای، همگی پشت اتاق‌های دربسته و محرمانه تدوین می‌شوند. جزئیاتشان یا به شکل قطره‌چکانی به بیرون درز پیدا می‌کند یا همچون اولین ساعات بامداد امروز، یکشبه کلید می‌خورند تا واکنش‌های عمومی را کنترل کنند.

این گزارش نیم‌ساعته چکیده‌ای از پیگیری‌ها و تحقیق بر سر مذاکرات صندوق بین‌المللی پول با مقامات جمهوری اسلامی و افشای طرح‌ها و توافقاتی است که با فرمان رأس حکومت جمهوری اسلامی (خامنه‌ای) مجوز اجرایشان صادر شده، اما در سکوت و تشتت خبری تصویر اصلی از آنها گم شده‌است. چیزی که میتوان آن را آخرین «جراحی اقتصاد ایران» به سمت بازار جهانی و تیر خلاصی به طبقۀ کارگر معنی کرد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com