ماف نیوز: یک شهروند بازداشت‌شده از اهالی اشنویه از یک سال پیش به صورت بلاتکلیف تحت بازداشت به سر می‌برد. اتهام مطروحه علیه این شهروند “امنیتی” عنوان شده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، یک شهروند از اهالی روستای سوجه از توابع اشنویه به نام “سلام مردان” از یک سال پیش به صورت بلاتکلیف در بازداشتگاههای امنیتی در ارومیه و زندان مرکزی این شهر محبوس می‌باشد.

سلام مردان


تلگرام ماف نیوز
یک منبع مطلع در این رابطه گفت: ” بعد از پیگیری‌های خانواده‌ی سلام مردان به آنها اطلاع داده شده است که وی با اتهامات امنیتی بازداشت شده است. با این حال اطلاع دقیقی از اتهام مطروحه علیه وی به دست نیامده است.”

او طی این مدت، سه بار به دادگاه منتقل شده اما بدون برگزاری جلسه‌ی دادگاه، مجددا به زندان بازگردانده شده است.

علاوه بر این، دو بار به صورت تلفنی به خانواده‌اش اطلاع داده شده است که می‌توانند برای تامین وثیقه اقدام کنند اما پس اط مراجعه به مراکز قضایی، وزارت اطلاعات از آزادی موقت وی ممانعت کرده است.

این شهروند روز ۸ آبان ۹۷ از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد و روز دوشنبه ۳ دی‌ماه برای اولین بار توانست به مدت ده دقیقه پدر و مادرش را ملاقات کند.

سلام مردان ۲۸ ساله فرزند خالد در بیمارستان اشنویه به پرستاری شاغل بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com