ماف نیوز: دو شهروند از اهالی شهرستان سنندج که با اتهامات مرتبط با احزاب کرد مخالف نظام در شهرستان دماوند از توابع استان تهران بازداشت شده بود، آزاد شده‌اند و دو تن دیگر همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، طی روزهای گذشته “سیف الله جلیلی” فرزند ابراهیم از اهالی روستای آویهنگ سنندج پس از اتمام بازجوییها با تودیع وثیقه از بازداشتگاههای امنیتی در تهران آزاد شد.

تلگرام ماف نیوز

او روز دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ به همراه دو شهروند از اهالی همین روستا به نام‌های “بشیر حاتمی” فرزند صدیق و “غفور یاری” فرزند غفار در شهرستان دماوند از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

پیش از این یک شهروند دیگر به نام “هیوا جلیلی” هم که روز سه‌شنبه ۲۹ مرداد توسط نیروهای امنیتی در شهرستان دماوند از بازداشت شده بود، پس از اتمام بازجوییها آزاد شده بود.

اتهام مطروحه علیه این افراد، “همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام” عنوان شده است.

سیف الله جلیلی

هیوا جلیلی

بشیر حاتمی

غفور یاری

+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com