ماف نیوز: یک فعال کارگری بازداشت‌شده از اهالی شهرستان سقر پس از اتمام بازجوییها با قرار وثیقه روانه‌ی زندان سنندج شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه ۱۳۹۸، “کامران ساختمانگر” فعال کارگری پس از ۲۸ روز بازجویی در بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات سنندج با قرار وثیقه‌ی ۵۰۰ میلیون تومانی روانه‌ی زندان مرکزی این شهر شد.

کامران ساختمانگر

تلگرام ماف نیوز

یک منبع مطلع در این رابطه گفت: “انتقال کامران ساختمانگر به زندان سنندج، پس از اتمام بازجوییها صورت گرفته و پس از تودیع وثیقه، وی می‌تواند تا هنگام پایان مراحل دادرسی امکان آزادی بیاد.”

کامران ساختمانگر از اهالی شهرستان سقز روز پنجشنبه ۱۴ شهریور در رابطه با فعالیتهایش در دفاع از حقوق کارگران از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

تا هنگام انتقال به زندان سنندج و درخواست وثیقه، وی نتوانسته بود با خانواده‌اش ارتباط برقرار کند و به وکیل هم دسترسی نداشته است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com