برای رهایی ازنظام جمهوری اسلامی و برپایی حاکمیت مردم

بگذار برخیزد مردم بی لبخند، بگذار برخیزد …

بر برکه‌ی لاجوردینِ ماهی و باد چه می‌کند این مدیحه‌گوی تباهی؟

مطربِ گورخانه به شهراندرچه می‌کند

زیرِ دریچه‌های بی‌گناهی؟

بگذاربرخیزد مردمِ بی‌لبخند، بگذار برخیزد!

(احمد شاملو)        

مبارزات مردم وستیزاجتماعی در متن جامعه امروز ایران تحولات بی سابقه ای را رقم زده است که از تضادهای عینی سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و زیست محیطی و تبعیض های جنسیتی و ملی و… جامعه ی مابرمی خیزند.خیزش دیماه ۹۶ نقطه عطفی بود در گسترش این تضادها که همچنان مردم را به رویارویی با جمهوری اسلامی می کشانند و ضرورت براندازی آن را در دستور کار مردمان سرزمین مان قرار می دهند.

سمینار “همگام با خیزش دیماه ۹۶” می تواند با بررسی شرایط و پویایی جنبش های گوناگون مردم ایران ، ظرفیت ها و چشم انداز گسترش آنها را دریابد و با دیگران در میان نهد. ما ، دعوت کنندگان این سمینار،عده ای از فعالان چپِ “همگام با خیزش دیماه ۹۶” هستیم و با دعوت صمیمانه از همه فعالان جنبش های مردمی ،امیدواریم حضور صاحب نظران گرایش های مختلف سیاسی ، فضای مساعدی برای شناختِ راه ها و موانع رهایی مردم ایران وچگونگی فراتررفتن از نظام استبدادی حاکم و برپایی حاکمیت دموکراتیک مردمی فراهم آورد.

سمینار “همگام با خیزش دیماه ۹۶”

هدف سمینار: گفتگو در باره مسائل مربوط به رهایی از نظام جمهوری اسلامی و برپایی حاکمیت مردم.

 زمان برگزاری سمینار: روزهای ٢٨و٢٩ سپتامبر ۲۰۱۹

محل برگزاری سمینار: شهر کلن

Jugendherberge City-Hostel Köln-Riehl

An der Schanz 14, Riehl, 50735 Köln, Deutschland –

Telefon+۴۹ ۲۲۱ ۹۷۶۵۱۳۰

koeln-riehl@jugendherberge.de

دستور کار سمینار:

 بررسی موقعیت کنونی رژیم حاکم و پویایی درونی آن ، تأثیر عوامل خارجی و تحولات کلان سیاسی و چشم انداز پیش رو

محورهایی که مورد بحث و گفتگو خواهند بود:

  • جنبش عمومی مردم علیه استبداد حاکم ، چگونگی رهایی ازنظام جمهوری اسلامی ، شرایط و راه های برپایی یک نظام دموکراتیک مبتنی بر مشارکت آزاد و فعال مردم
  • کدام آلترناتیو؟ رابطه آلترناتیو با ذهنیت توده ای کنونی ایرانیان ، ارزیابی انتقادی از آلترناتیوهایی که می توانند شکل بگیرند
  • چپ طرفدار سوسیالیسم ، مختصات ، موقعیت ، امکانات و وظایف آن

سیمنار نظرات سخنرانان و اشتراکات واختلافات نظری احتمالی آنها را درسطح عموم انتشار خواهد داد.

سخنرانان عبارتند از:

فروغ اسد پور// محمد رضا شالگونی // محمد رضا نیکفر//امیر کیانپور//…//

توضیحات ضروری

دوستان گرامی:

–با دیدارازسایت اینترنتی محل برگزاری سمینارکه لینک آدرس آن دراطلاعیه درج شده،علاوه برآگاهی ازامکانات محل برگزاری،پرسش های احتمالی شما دوستان عزیزشرکت کننده درسمینار،درموردچگونگی دسترسی به محل سمینارو… پاسخ می یابد.

–محل برگزاری سمینارازامکانات مناسب بابت اقامت واستراحت شب برخورداراست.شرکت کنندگان درسمینارمی توانند، شخصا برای رزرواتاق ازطریق آدرس وشماره تلفن محل برگزاری سمیناراقدام کنند.

سمیناردرروزشنبه ۲۸ سپتامبرراس ساعت ۰۹:۳۰ آغازبه کار خواهدنمود و تا ساعت ۲۰ ادامه می یابد.

روز دوم سمینار ساعت ۰۹:۳۰ آغازودر ساعت ۱۶ پایان خواهد یافت.

–دوستان شرکت کننده درسمینارباید برای استفاده ازغذا دردو روزسمینار،لااقل یک هفته قبل ،به برگزار کننده اطلاع دهند.–قیمت هروعده غذای گرم۱۰ یورو.

–همچنین ازطریق تماس با شماره تلفن وایمیل آدرس ذیل به پرسش های شماعزیزان درارتباط باسمینارپاسخ داده می شود.تقاضای ما ازشما عزیزان این است که ما را دربرگزاری سمیناری هرچه هدفمندتروفعال تر یاری وهمراهی نمائید.گفتگو ندارد که نظرات وپیشنهادات شما برای برگزارکنندگان راهگشا خواهد بود.

شماره تلفن :                    ۱۷۷۸۸۰۵۶۷۸ ۰۰۴۹             

آدرس ایمیل: khiezeshdaymah96@gmail.com

 دعوت کننده سمینار : “گروهی ازچپ های همگام با خیزش دیماه ۹۶”

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com