ماف نیوز: طی یک هفتە‌ی گذشتە سه کولبر در مناطق مرزی شهرستانهای پیرانشهر، سردشت و سقز در پی شلیک نیروهای سپاه پاسداران زخمی شده‌اند. همزمان یک کولبر در مناطق مرزی شهرستان ماکو هدف شلیک نیروهای مرزبانی ترکیه قرار گرفته و جان خود را از دست داد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، گروهی از کولبران در مناطق مرزی شهرستان پیرانشهر هدف شلیک مستقیم نیروهای سپاه پاسداران قرار گرفتند و در نتیجه یک کولبر به نام “مجید خالدزاده” ۲۸ ساله فرزند عبدالسلام به شدت زخمی شد.

تلگرام ماف نیوز
او پس از مصدومیت، جهت رسیدگی پزشکی به بیمارستانی در ارومیه منتقل شده و وضعیت جسمی‌اش وخیم گزارش شده است.

همزمان طی روزهای گذشتە یک کولبر از اهالی سردشت به نام “خدر بیلوکە” در منطقه‌ی مرزی میرآباد از توابع این شهرستان به همین شیوه زخمی شدە است.

روز پنج‌شنبه ۲۸ شهریور هم یک کولبر به نام “خالص حمیدزاده” ٢٢ ساله فرزند کریم از اهالی روستای “بهلوله” از توابع شهرستان ماکو هدف شلیک مستقیم نیروهای مرزبانی ترکیه قرار گرفته و جان خود را از دست داد.

در خبری دیگر از شهرستان سقز گزارش شده است که روز یکشنبە ۲۴ شهریور یک کولبر به نام ”کیهان اکرم“ فرزند مجید از اهالی روستای ”کویرە گویز“ در منطقه‌ی مرزی سیف از توابع این شهرستان در پی شلیک مستقیم نیروهای مرزبانی سپاه پاسداران زخمی شدە است.

مجید خالدزاده

خدر بیلوکه

+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com