یکی از خدمات بزرگ پرویز ثابتی مقام امنیتی سابق و مشاور امروز رضا پهلوی این بود که برای ملایان مشهور آن زمان فلسفی و شجونی خانم ببرد تا به خیال خود مدرکی برای بی آبرو کردن آنها دست و پا کند. این بود هوش و درایت او و نقطه ی اوج مبارزه ی ساواک با روحانیت سیاسی. در عوض، فلسفی و شجونی پس از استفاده کافی از اجناس ارسالی ساواک و ابراز رضایت، در مقابل تهدید او اعلام کردند که این زنان را صیغه کرده اند و احتمالاً سفارشاتی هم برای اجناس بعدی کردند که نمیدانیم ملحوظ شد یا نه.

حضرت حجت الاسلام فلسفی در جهاد اسلامی

باری ارث خرس به کفتار رسید ، خدمات ساواک شاهنشاهی به جمهوری اسلامی واگذار شد که با مشاورت ک گ ب به تربیت پرستو ها همت بگمارد و صنایع دستی را به سطح تولید صنعتی برساند. ک گ ب درپرورش پرستوهای سرخ موفقیت های بزرگی کسب کرده بود اکنون نوبت جمهوری اسلامی بود که با پرورش پرستوهای سبز دشمنان و رقیبان خود را مطیع و منقاد کند. بدیهی است پرستوها در این مأموریت از مجالس روضه خوانی و هیأت و سینه زنی و قرائت قران و عزاداری شروع می کنند و کم کم به دامن مسکرات و منکرات می افتند که همگی به اجازه ی رهبر و ولی فقیه و جانشین امام زمان برای مصلحت نظام است و ابداً منع شرعی ندارد. به هر صورت، سینه را هم خود شخص می تواند بزند و هم دیگران، ثوابش یکیست.

خوشبختانه اندازه ی شرع به اندازه خواست فقها است. قبض و بسط شریعت که آن بابا می گفت همین است دیگر. حتا حدیث هایی هم منقول است که لذت در دنیا دندان و زن است و ملایان از این دو بسیار برخوردارند، حتی اگر شده با دندان مصنوعی. حالا معلوم شده با دومی نیز نه فقط خود استفاده میبرند، کلی تور برای غیر مؤمنان پهن کرده اند تا به جهنم رهنمونشان گردند.

انتخاب پرستوهای زیبا مانند ماتاهاری از میان مؤمناتی که شبیه بادمجان و کدو قلقلی هستند غیرممکن بود و احتیاج به بررسی و تحقیق داشت که البته با نظر کارشناسانه آیت الله های متخصص ازجمله آیت الله پناهیان متخصص سکسولوژی و عضو هیئت امنای دانشگاه هنر حل و حلال شد.

حضرت پناهیان از شاگردان آیت الله مصباح و داماد علم الهدی و رئیس پایگاه عمار، مسئولیت تدریس سکس بویژه برای خانم های مسلمه دارد و ویدئوهای بسیاری از وی منتشر شده که با کتاب معروف راز کامیابی مهوش که زمانی در ایران تنها مرجع قابل اعتماد تقلید در این موارد بود، رقابت می کند و احتمال قریب به یقین باید مسئول تعلیمات طنازی برای پرستوها نیز باید با ایشان باشد.

این پرستوبازی یک کپی کاری از کارهای ک گ ب سازمان جاسوسی کمونیست های لعین است. آنها درآموزشکده ای برای تربیت جاسوس به نام مدرسه تخصصی لنین دو بخش فوق سری آشیانه پرستوها و دخمه کلاغها داشتند.

«در آشیانه پرستوها دختران زیبارو و در دخمه کلاغها پسرهای خوش تیپ را گرد می آوردند که قابلیت های لازم دیگری همچون هوش و تسلط به زبانهای خارجی هم داشتند. فنون افسونگری و مهارت های آمیزش جنسی به آنها می آموختند تا مسئولان و دیپلمات های خارجی را در داخل و خارج شوروی به دام بیندازند. این پرستوها و کلاغها خدمات بزرگی به دستگاه اطلاعاتی شوروی کردند که نمونه های آنها در تاریخ ثبت است. از جمله به دام انداختن سفیر فرانسه در مسکو در سال های دهه پنجاه و شصت میلادی که دوست نزدیک ژنرال دوگل، رئیس جمهور وقت فرانسه بود و رسوایی بزرگی به بار آورد. در جمع، کلاغها موفق تر از پرستوها از آب درآمدند. مهمترین کلاغی که در مدرسه لنین تربیت شد، نیکلای کوزنتسف بود که با همسران سفرای خارجی در مسکو رابطه برقرار می کرد. نوشته شده که همسران سفرای ایران در مسکو هم به دام او افتادند. با توجه به اینکه فعالیت کوزنتسف بین سال های ۱۹۳۸ تا ۱۹۴۴ بوده، اگر این ادعا درست باشد، همسران محمد ساعد مراغه ای و مجید آهی بوده اند که طعمه کوزنتسف شده اند.

در وصف نیکلای کوزنتسف نوشته اند هر زنی که با او به بستر می رفت، بنده اش می شد. کوزنتسف در جنگ کشته شد و عنوان قهرمان اتحاد شوروی به او دادند. تمبر یادبودی هم با نقش او چاپ شد.

تیر کلاغها و پرستوهای کمونیست گویا دست کم در یک مورد به سنگ خورد و آن هم زمانی است که احمد سوکارنو رئیس جمهور اندونزی در سفری رسمی به مسکو می رود و چند زیباروی روس را به اقامتگاهش می فرستند و پنهانی از این سکس دسته جمعی فیلمبرداری می کنند. وقتی فیلم را برای تهدید سوکارنو به او نشان می دهند می گوید لطفاً چند نسخه دیگر از این فیلم را هم به من بدهید تا در سینماهای اندونزی نشان بدهیم و مردم ببینند و به من افتخار کنند»*.

در سال های اخیر نام چند زن در رسوایی های جنسی مطرح شده که نام های فاطمه قائم مقامی، مهسا یوسفی، کاملیا انتخابی‌فرد، آزاده اردکانی، آفرین چیت‌ساز، مریم ابراهیم‌وند، شهرزاد میرقلی‌خان و میترا استاد در آن بچشم می خورد . این ها نام های زنان جوان و زیبایی است که درگذشته نامشان در ارتباط با دولتمردان جمهوری اسلامی مطرح شده و اینکه آیا پرستو بوده اند یا نه، مشخص نیست و البته آشیانه پرستوها باید بیش از این در نهانخانه داشته باشد که رو نکرده است . تازه این بین خودی هاست چه اصلاح طلب چه اصول گرا و اغلب هم سعی می شود نام مردان برده نشود و برخی از این زنان مانند قاطمه قائم مقام طی توطئه ای از بین برده می شوند و آخرین قربانی همین میترا استاد بود که بدست نجفی کشته شد و بعد هم آزاد گردید .

این نوک کوه یخ است چون هپلی براین باور است که این نوکیسگان تازه به قدرت رسیده از وقتی دستشان به قدرت وپول بند شده دیگر نتوانسته اند بند تنبانشان را همزمان نگه دارند و هند جگرخوار هم جلودارشان نیست.

هنوز هیچکس جرأت نکرده است افتضاحات ملایان را رو کند. تجاوز معادیخواه در اوایل انقلاب به یک خانم گوینده تلویزیون و اغوای حاج آقا حسینی توسط یک پرستوی اجنبی که در نتیجه معلم اخلاق تلویزیون را برای همیشه از حیز انتفاع انداخت، از قضایای استثنایی بوده که فاش شده.

اگر پسری آستین کوتاه بپوشد و دختر روسریش کنار برود اسلام برباد می رود ولی اگر ملایان تنبان خود را هم در برابر دوربین ویدئو در بیاورند به جایی برنمی خورد. همین چندی پیش بود که فیلم سکسی حجت السلام والمسلمین حسن گلستانی رئیس ستاد اقامه ی نماز شهرستان تویسرکان با زن کارمند دفتریش در یوتوب ​در معرض تماشای مسلمین جهان قرار گرفت. همه می دانند سزای زنای محصنه در اسلام طبق ِ قوانین ِ کیفری ِ ایران سنگسار و اعدام است اما حجت الاسلام با رندی خود را محلل قلمداد کرد و جرم خود را تبدیل به زنای محسنه کرد و از خطر جست.

به هر صورت، همانطور که کوزنتسف به شوروی خدمت کرد و شهید هم شد، باید این پرستوها را هم در زمره ی خدمتگذاران بزرگ انقلاب به شمار آورد و تمبر شهید به نامشان چاپ کرد. اگر هم زنده باشند، چندان مهم نیست، باید شهید زنده محسوبشان کرد که زحمتشان بی اجر نماند.

۲۰۱۹/۰۹/۱۸

  • از صفحه فیس بوک آقای مهرداد فرهمند

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com