کارگران کنتورسازی قزوین برای چهاردهمین روز از شهریور ماه سال جاری در مقابل دفتر امام جمعه این شهر تجمع اعتراضی برپا کردند.

این تجمع مصادف با برگزاری مراسم کاروان زنان بنی اسد در استان قزوین صورت گرفت که حدود ۳۰ نفر از کارگران با بنرهایی خواستار احقاق حقوق خود شدند.

کارگران کنتورسازی ۲۶ ماه دستمزد معوقه طلب دارند و شرکت به علت نداشتن تولید در حالت تعطیلی قرار دارد.

این کارگران خواستار باز پس گیری شرکت از بخش خصوصی و واگذاری به بخش دولتی هستند و معتقدند که از روز واگذاری شرکت به بخش خصوصی، مشکلات آنها شروع شده و با اخزاج و تعدیل روبرو شده اند.

چندی پیش این کارگران با تجمع در مقابل دفتر امام جمعه شهرستان البرز، استانداری قزوین و همچنین مقابل دانشگاه بین المللی امام خمینی نیز اعتراض حودشان را نمایش دادند.

شرکت کنتورسازی جز واحدهای تولیدی مشکل دار در استان قزوین محسوب می شود که از سال ۹۰ کارگرانش به طور مکرر دست به تجمعات اعتراضی می زنند.

انتهای خبر/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com