ماف نیوز: یک فعال کارگری در کرمانشاه به اتهام تشویش اذهان عمومی به سه ماه حبس محکوم شد. همزمان یک فعال کارگری در شهرستان سقز از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، یک فعال کارگری به نام “امین سیبر” در دادگاه انقلاب کرمانشاه به اتهام “تشویش اذهان عمومی” بدون دسترسی به وکیل به سه ماه حبس تعزیری محکوم شد.

تلگرام ماف نیوز
او روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶ از سوی ماموران امنیتی در کرمانشاه بازداشت و نهایتا با اتمام بازجوییها روز یکشنبه ۱۳ اسفند با تودیع وثیقه آزاد شده بود.

اتهام مطروحه علیه این شهروند هنگام بازداشت، برگزاری تجمعات کارگری و تحریک کارگران شهرداری برای اعتصاب عنوان شده‌ بود.

همزمان از شهرستان سقز گزارش شده است که روز پنجشنبه ۱۴ شهریور ۹۸، یک فعال کارگری به نام “کامران ساختمانگر” به دلایل نامشخصی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

کامران ساختمانگر


امین سیبر


+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com