عصر آنارشیسم : طبق گزارش سایت ایران متعلق به رژیم ، “محمد جواد ظریف پس از سفر به کویت در روز یکشنبه ، به سه کشور اروپایی فنلاند در روز دوشنبه ، سوئد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و سپس نروژ و  سفر ناگهانی به فرانسه در هفته جاری و برنامه‌ریزی برای حضور در چین و ژاپن در هفته آینده خلاصه برنامه‌هایی است که تنها چند روز بعد از رونمایی از سیاهه تحریم‌های امریکایی در دستور کار وزیر خارجه ایران قرار گرفته است.


ظریف در میانه سفر اروپایی خود تصمیم به تغییر ناگهانی برنامه‌اش گرفته و پس از پایان سفر به کشورهای اسکاندیناوی در روز پنجشنبه راهی پاریس می شود. او مأمور به پیگیری و تکمیل رایزنی‌های مکرون و روحانی با امید به نجات برجام است. رایزنی‌هایی که مقام‌های پاریس در بحبوحه برگزاری نشست گروه هفت و با امید به رسیدن به نتیجه، ساعت‌های خود را با برنامه وزیر خارجه ایران تنظیم کرده‌اند و قرار است روز جمعه میزبان ویژه او باشند”

بنابراین اپوزیسیون ایران در فرانسه به همراه نیروهای مترقی فرانسوی مانند آنارشیستها فرصت آن را دارند که مانند معترضین ایرانی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سوئد اینبار در روز جمعه برای اعتراض به حضور ظریف در فرانسه دست به تظاهرات اعتراضی بزنند.

برای هفته آینده نیز در اعتراض به حضور ظریف در ژاپن با خبر رسانی باید بتوانیم نیروهای مترقی و مبارز ژاپن مانند آنارشیستها را مطلع کرده تا بر علیه حضور ظریف بتوانند دست به اقدامات اعتراضی بزنند.

۲۲٫۰۸٫۲۰۱۹

 

پاینوشت : لینک مرنبط

 

سخن روز : اعتراض به حضور ظریف در فنلاند،سوئد،نروژ و فرانسه را به روزهای حضورش محدود نکنیم

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com