ماف نیوز: شلیک مستقیم و بدون ضابطه‌ی نیروهای سپاه پاسداران به سوی کولبران در مناطق مرزی شهرستان پیرانشهر، زخمی‌شدن چهار کولبر و کشته‌شدن یک تن دیگر را در پی داشت.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، در پی شلیک مستقیم نیروهای سپاه پاسداران در پاسگاه مرزی نیلان از توابع شهرستان پیرانشهر، یک کولبر به نام “فاخر عبداللهی” ٢۵ ساله فرزند سعید جان خود را از دست داد.

فاخر عبداللهی


تلگرام ماف نیوز
همچنین روز ۱۳ مرداد دو کولبر به نامهای “رشید خندانی” و “خلیل قادری” و روز سه‌شنبه ۸ مرداد هم دو کولبر دیگر به نام‌های “محمد چوکلی” و “محمد حسن‌زاده” در مناطق مرزی شهرستان پیرانشهر بر اثر شلیک مستقیم نیروهای سپاه پاسداران زخمی شده‌اند.

گزارشات رسیده حاکی از آن است که در همه‌ی این موارد، کولبران بدون اخطار قبلی، به ظن حمل کالای قاچاق و از فاصله‌ی نزدیک هدف قرار گرفته شده‌اند.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com