تنها با دختر هشت ساله‌اش از شهرستانی دور افتاده به تهران آمده است.

دخترک مشکوک به تومور مغزی است و مدتی پیش پدرش را هم بر اثر همین بیماری از دست داده است. شغل زن، قالیبافی است و از کارفرمایش یک میلیون تومان دستی گرفته تا بتواند به تهران بیاید. پولش تمام شده و برای ام‌آر‌آی فردا هیچ پولی ندارد.

چون بی‌کس و تنهاست در تهران، و پولی برای ماندن در مسافرخانه ندارد، شب‌ها در قبر خمینی می‌خوابند. تقریبن چهل ساله است و یک دندان سالم در دهانش نیست حتا.

ما از صحت این فاجعه مطمئن هستیم و باید تا فردا صبح مبلغ یک میلیون تومان برای این زن جمع کنیم. شرمنده‌ام از این موقعیت. خیلی شرمنده‌ام. اما تصور یک زن بی‌پول و بی‌کس با یک دختر خردسال در تهران باعث می‌شود از شما کمک بخواهم.

لطفن این متن را منتشر کنید تا صبح که شد، زن دخترکش را ببرد بیمارستان.رسید مبالغ واریزی را به حساب زیر به من پیغام کنید. دوستم الهام شاملو وضعیت را از نزدیک دیده و مبالغ را به او می‌رساند.

۵۰۲۲ ۲۹۱۰ ۷۶۵۲ ۵۱۳۶
الهام شاملو

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com