ماف نیوز: چهار تن شامل سه کولبر و یک کاسبکار (تاجر مرزی) در شهرستانهای مرزی سردشت، اورامان و پیرانشهر در اثر شلیک مستقیم نیروهای سپاه پاسداران زخمی شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، یک کولبر به نام “محمد آوازه” از اهالی سردشت در نقطه‌ی صفر مرزی “قندول” از سوی نیروهای سپاه پاسداران هدف قرار گرفته و از ناحیه‌ی پا و ران دچار مصدومیت شدید شد.

رزگار رسولی


تلگرام ماف نیوز
این کولبر، پس از زخمی‌شدن، جهت رسیدگی پزشکی به بیمارستانی در ارومیه منتقل شده است.

در خبری دیگر از همین شهرستان گزارش شده است که روز یکشنبه ۹ تیرماه، یک کولبر به نام “رزگار رسولی” از اهالی روستای “بیوران علیا” بر اثر شلیک مستقیم نیروهای سپاه پاسداران در پاسگاه مرزی “کیلی” زخمی شده است.

همان روز در حادثه‌ای مشابه در ارتفاعات مرزی اورامان یک کولبر به نام ”سردار گویلی“ زخمی شد.

همزمان در همین رابطه نیز، یک کاسبکار (تاجر مرزی) به نام “یونس آلتون” ٢۶ ساله فرزند عمر از اهالی روستای “نمنجه” از توابع شهرستان پیرانشهر در پی شلیک مستقیم نیروهای همین ارگان زخمی شده بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com