▪️اردوی کار: اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی درباره جزئیات ماجرای قتل فجیع علیرضا شیرمحمدعلی، زندانی سیاسی محبوس در زندان فشافوی گفته: این اتفاق در ۹۰ ثانیه رخ داده است. یعنی در کمتر از دو دقیقه این درگیری به وجود آمده و زندانیان با سرامیک شکسته به آن مرحوم حمله کردند و این حمله به قدری سریع بوده که تا رسیدن مسئولان زندان او را مجروح کردند.

▪️قتل در ۹۰ ثانیه در زندان هایی که تفکیک جرایم با هدف شکنجه زندانیان سیاسی و افزایش ناامنی و تبدیل کردن زندان به جهنمی مضاعف صورت نمی گیرد جان همه زندانیان سیاسی را در معرض خطر قتل های سفارشی و سیاسی قرار داده است. اما در حالی که جان زندانیان سیاسی در خطر است طبق ماده ۱۰ آیین نامه تفکیک و طبقه بندی زندانیان “زندانیان روحانی و نظامی در بندهای جداگانه نگهداری می‌شوند.”

نامه برزان محمدی از زندان فشافویه: به خاطر اطلاع رسانی در مورد قتل علیرضا تهدیدم می‌کنند

من، برزان محمدی، نزدیک به یک سال است، در سوئیتی بدون هر گونه امکانات و به صورت کاملاً غیر قانونی در قتل گاه زندان تهران بزرگ، از بدترین زندان‌های ایران، در حال تحمل حکم ناعادلانه حبس دستگاه قضایی رژیم جمهوری اسلامی هستم. در روزهای گذشته خبری دروغ در فضای مجازی، مبنی بر انتقال من و یک زندانی سیاسی دیگر که نام او در اخبار ذکر نشده و احتمالاً منظور سهیل عربی است، به زندان اوین با هدف منحرف کردن افکار عمومی، انتشار یافته است.

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com