ماف نیوز: فوزیه جوازی زندانی متهم به قتل عمد که از هفت سال پیش به همراه پسرش در زندان سنندج به سر میبرد، با پرداخت دیه از اعدام رهایی یافت.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، یک زندانی به نام “فوزیه جوازی” ۳۰ ساله فرزند رحمت‌الله از اهالی یکی از روستاهای نزدیک شهرستان قروه که از بابت اتهام قتل عمد به قصاص محکوم شده بود، پس از پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان دیه به خانواده‌ی مقتول از سوی خیرین، از اعدام رهایی یافت.

تلگرام ماف نیوز
فوزیه جوازی متهم به قتل عمد شوهرش به نام “حبیب شیخ‌احمدی” بوده و از هشت سال پیش به همراه پسرش که آن زمان یک سال سن داشت، در زندان سنندج به سر می‌برد.

او در دفاعیات خود گفته بود: “هنگامی که دختربچه بوده به عقد مرد معتادی درآمد و هشت سال پیش در یک نزاع با ایشان، با ضربه‌ی متقابل باعث فوتش شد.”
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com