رادیو  تندر که ارگان تبلیغاتی انجمن پادشاهی ایران میباشد بعد از سالها سکوت با مدیریت جمشید شارمهد از تاریخ ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ روی ماهواره یوتل ‌ست دوباره آغاز به کار کرده است. مسوولان این رادیو بارها از سوی مقامات جمهوری اسلامی متهم به عملیات تروریستی در داخل خاک ایران شده اند که “انفجار در حسینیه شیراز” در فروردین ۱۳۸۷ یکی‌ از آن‌ نمونه هاست.در این انفجار در شهر شیراز ۱۴ نفر کشته شدند و ۳ نفر از اعضای انجمن پادشاهی ایران در این رابطه دستگیر، محاکمه و اعدام شدند.

رهبر انجمن پادشاهی ایران فرود فولادوند از تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۰۷ به صورت مرموزی در ترکیه ناپدید شد و از آن‌ تاریخ به بعد هیچ خبری از او منتشر نشده است.بعد از ناپدید شدن فرود فولادوند، مدیر سایت  رادیو تندر مدعی شد که فولادوند هنوز زنده است و خود و رادیو تندر را ادامه دهنده راه فولادوند عنوان نمود.به غیر از جمشید شارمهد(مدیر رادیو تندر) افرادی دیگری نیز مدعی ادامه راه فرود فولادوند شده اند و تحت نام انجمن پادشاهی ایران با ایجاد وبسایت و صفحه‌هات فیسبوک، همچنان خود را فعال نشان میدهند ولی‌ در دنیای واقعی‌ هیچ کارکرد و عملکرد محسوسی نداشته اند و بیشتر این افراد در واقع دنباله چی‌ و هوادار رضا پهلوی شده اند و به خودی خود هیچ شخصیت مستقلی ندارند.

تنها گروهی که بنظر می‌رسد فعالیت‌های جدیتر عملی‌ و تبلیغاتی داشته است، سایت  رادیو تندر میباشد که اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر روی ماهوار تبلیغات و آموزش‌های نظامی خود را از سر گرفته است.این گروه افراطی‌ترین گروه در طیف سلطنت طلب‌ها محسوب شده و فعالیت‌های آنان نیز از نگاه وزارت اطلاعات و حاکمان جمهوری اسلامی با حساسیت زیادی تعقیب و مورد واکنش قرار می‌گیرد.

رادیو "تندر"

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com