ماف نیوز: امید اسدی فعال کارگری جهت حضور در جلسه‌ی دادگاه تجدید نظر برای تاریخ ۱۵ تیرماه فراخوانده شد. او پیش از این یک بار در سال جاری در دادگاه بدوی به یک سال حبس تعلیقی محکوم شده و سال گذشته هم در پرونده‌ای دیگر به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، “امید اسدی” فرزند حسین از اهالی شهرستان سنندج برای روز ۱۵ تیرماه ۹۸ به شعبه‌ی چهارم دادگاه تجدیدنظر به ریاست قاضی طیاری احضار شد.

امید اسدی

تلگرام ماف نیوز
در برگه‌ی ابلاغیه، اتهام مطروحه علیه آقای اسدی “تبلیغ به نفع گروههای مخالف نظام” عنوان شده است.

وی روز یکشنبه ۵ خرداد در شعبه‌ی یک دادگاه انقلاب این شهرستان به یک سال حبس تعلیقی محکوم شده بود.

یک منبع نزدیک به آقای اسدی با تایید این خبر گفت: “امید اسدی روز ۱۸ آذر ۹۷ هم در پرونده‌ای دیگر به یک سال حبس تعزیری محکوم شده است. هنوز معلوم نیست که جلسه‌ی دادگاه تجدیدنظر مربوط به یک سال حبس تعزیری پیشین می‌باشد یا در رابطه با حکم یک سال حبس تعلیقی سال جاری می‌باشد.”

امید اسدی فعال کارگری روز ۳۰ مرداد ۹۷، از سوی نیروهای اداره‌ی اطلاعات در شهرستان کامیاران بازداشت و نهایتا روز چهارشنبه ۱۴ شهریورماه با تودیع وثیقه‌ی ۱۰۰ میلیون تومانی تا هنگام اتمام مراحل دادرسی به صورت موقت آزاد شده بود.

+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com