ماف نیوز: یک شهروند در شهرستان پیرانشهر توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات ارومیه منتقل شد. همزمان در شهرستان روانسر هم یک شهروند دیگر از سوی نیروهای همین ارگان بازداشت شده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، “ادریس کسروی” از اهالی روستای “نمینجه” از توابع دهستان پیران، در محل سکونتش در شهر پیرانشهر بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات ارومیه منتقل شده است.

ادریس کسروی


تلگرام ماف نیوز
بازداشت ادریس کسروی بدون ارائه‌ی برگه قضایی صورت گرفته است و خانواده‌اش نتوانسته‌‌اند در رابطه با علت بازداشت وی اطلاع دقیقی به دست بیاورند.

همان روز یک شهروند به نام “پیام فیضی” ۲۸ ساله فرزند عبدالقادر از اهالی شهرستان روانسر با اتهاماتی مرتبط با احزاب کرد مخالف نظام از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شده است.

پیام فیضی یک بار دیگر هم در سال ۹۵ در همین رابطه بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفته بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com