ماف نیوز: دو کولبر در مناطق مرزی شهرستانهای خوی و چالدران در پی شلیک مستقیم نیروهای مرزبانی، کشته و زخمی شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸، گروهی از کولبران در منطقه‌ی مرزی چالدران هدف شلیک مستقیم نیروهای مرزبانی قرار گرفتند و در نتیجه یک کولبر از ناحیه‌ی پشت زخمی شده و مقادیر زیادی از اجناس کولبران هم مصادره شدند.

بهروز چتوزاده


تلگرام ماف نیوز
هویت کولبر زخمی‌شده، “مجید جلیل پور” از اهالی بخش قطور است که از سوی نیروهای مستقر در پاسگاه مرزی یکماله هدف شلیک قرار گرفته است.

مجید جلیل پور جهت رسیدگی پزشکی به بیمارستانی در ارومیه منتقل شده و وضعیت جسمی‌اش وخیم گزارش شده است.

همزمان گروهی دیگر از کولبران در مناطق مرزی شهرستان خوی هدف آتش نیروهای مرزبانی قرار گرفتند و در نتیجه یک کولبر به نام “بهروز چتوزاده” متاهل و پدر یک کودک، از اهالی روستای “طوره” از توابع بخش الند جان خود را از دست داد.

در هردو مورد، نیروهای مرزبانی به ظن حمل کالای قاچاق بدون اخطار قبلی و از فاصله‌ی نزدیک، این کولبران را در حالی هدف قرار داده‌اند که ایشان هیچگونه کالای قاچاقی به همراه نداشته‌اند.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com