ماف نیوز: کیانوش قهرمانی شهروند محبوس در زندان دیزل آباد کرمانشاه پس از اعتراض به حکم مجموعا ۲۶ سال حبس، همچنان در انتظار رای دادگاه تجدیدنظر در زندان به سر می‌برد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، “کیانوش قهرمانی” شهروند بازداشت‌شده از اهالی قصرشیرین است که در اردیبهشت ۹۷ توسط شعبه‌ی ۵ دادگاه انقلاب کرمانشاه از بابت اتهام “عضویت در گروه‌های مخالف نظام” به ۵ سال حبس و از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به ۱ سال حبس محکوم شد. او در تاریخ ۲۳ خرداد ۹۷ نیز توسط شعبه‌ی ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان قصر شیرین از بابت دو فقره “تحریق” (آتش زدن بانک و مسجد) به ۲۰ سال حبس تعزیری (از بابت هرکدام به ده سال حبس) محکوم شد.

کیانوش قهرمانی


تلگرام ماف نیوز
یک منبع نزدیک به آقای قهرمانی گفت: “در صورت اعمال ماده‌ی ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی در مورد پرونده‌‌اش و تایید در دادگاه تجدیدنظر، باید بیشترین حکم را که ده سال می‌باشد، تحمل کند.”

کیانوش قهرمانی فرزند منصور، روز ۲۴ بهمن ماه ۹۶ مرتبط با اعتراضات دی‌ماه همان سال بازداشت شد.

آقای قهرمانی پس از طی مراحل بازجویی، به زندان دیزل آباد کرمانشاه منتقل شد و به دلیل عدم توانایی در تامین قرار وثیقه‌ی ۴۰۰ میلیون تومانی در انتظار برگزاری دادگاه تجدیدنظر در زندان به سر می‌برد.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com