ماف نیوز: یک شهروند از اهالی ارومیه که در اسفندماه ۹۷ بازداشت شده بود، روز شنبه پس از تحمل حدود یک ماه بازداشت در بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات ارومیه به زندان این شهر منتقل شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان به نقل از هرانا، روز شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸، یک شهروند از اهالی شهرستان ارومیه که حدود یک ماه پیش بازداشت شده بود، از بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات به زندان ارومیه منتقل شده است.

شاکر بهروزی

تلگرام ماف نیوز
هویت این شهروند “شاکر بهروزی” فرزند سلیم از اهالی دیزج مرگور ارومیه اعلام شده است.

شاکر بهروزی طی روزهای گذشته پس از تحمل حدود یک ماه بازداشت و بازجویی در سلول‌های انفرادی بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات ارومیه به بند ۱-۲ زندان این شهر منتقل شده است و در این مدت هیچ اطلاعی درباره‌ی وضعیت او در دست نبود.

آقای بهروزی در تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۷ به اتهام “همکاری با احزاب مخالف نظام” توسط نیروهای اداره‌ی اطلاعات ارومیه بازداشت شده بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com