ماف نیوز: رضا امجدی فعال کارگری بازداشت شده در سنندج، پس از اتمام بازجوییها با تودیع وثیقه به صورت موقت آزاد شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، عصر روز یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸، “رضا امجدی” فعال کارگری از اهالی روستای حسن آباد از توابع دهستان آبیدر سنندج، پس از اتمام بازجوییها با تودیع وثیقه‌ی ۳۰ میلیون تومانی آزاد شد. او روز جمعە ٢ فروردین از سوی نیروهای اداره‌ی اطلاعات این شهرستان بازداشت شده بود.

رضا امجدی

تلگرام ماف نیوز
رضا امجدی که پیش از این نیز سابقه‌‌ی بازداشت را دارد، آخرین بار در روز ۱۳ شهریور ۹۷ در حاشیه‌ی اعتراضات نسبت به مرگ مشکوک فعالین محیط زیست سنندج بازداشت شده و یک روز بعد با قرار کفالت ۳۰ میلیون تومانی آزاد شد.

یک بار دیگر هم در تاریخ ۵ اردیبهشت ۹۵ بازداشت و پس از مدتی با تودیع وثیقه آزاد شد.

در سال ٩۴ هم، وی پس از برگزاری مراسم روز جهانی کارگر بازداشت و بە تحمل ٣ ماه حبس محکوم شده و پس از اتمام دوران محکومیتش از زندان آزاد شدە بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com