ماف نیوز: نیروهای امنیتی در سنندج یک فعال کارگری را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند. همزمان در پیرانشهر هم سه شهروند با اتهاماتی نامشخص از سوی نیروهای سپاه پاسداران بازداشت شده‌اند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، “عزت محمودی” ۳۹ ساله به دلایل نامشخصی از سوی نیروهای سپاه پاسداران در پیرانشهر بازداشت شده است.

تلگرام ماف نیوز
همزمان از سنندج گزارش شده است که روز شنبه ۱۸ اسفند، یک فعال کارگری به نام “توفیق محمدی” بدون ارائه‌ی مجوز قضایی و در حین کار، با اتهامات نامشخصی از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

همان روز یک شهروند به نام “عبدالسلام حسینی” ۲۹ ساله فرزند پرویز در شهرک فرهنگیان پیرانشهر از سوی نیروهای سپاه پاسداران بازداشت شد.

در خبری دیگر از همین شهرستان، روز جمعه ۱۷ اسفند، یک شهروند به نام‌ “قادر محمدپوری” ۲۸ ساله از سوی نیروهای موردذکر بازداشت شده است.

عزت محمودی

قادر محمدپوری

توفیق محمدی

+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com