سازمان حقوق بشر ایران، ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۷: دو زندانی که هویت و اتهامات آنها مشخص نشده، روز چهارشنبه به‌صورت مخفیانه در زندان رجایی شهر کرج اعدام شدند.

بنا به اطلاع سازمان حقوق بشر ایران، روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه، حکم اعدام دو زندانی در زندان رجایی شهر کرج به اجرا درآمد. از هویت و اتهامات این دو زندانی تا زمان تهیه این گزارش اطلاعی به دست نیامده است.

یک منبع مطلع در خصوص این اعدام به سازمان حقوق بشر ایران گفت: «این احتمال وجود دارد که این دو نفر را از بند سپاه یا از زندان دیگری برای اجرا آورده باشند».

این منبع همچنین افزود: «اخیراً اعدام‌ها در زندان رجایی شهر کرج تحت تدابیر امنیتی شدیدتری اجرا می‌شوند و مأموران تلاش می‌کنند زندانیان دیگر و حتی سربازهای نگهبانی از این اعدام‌ها باخبر نشوند».

گفتنی است،‌ بند ۸ زندان رجایی شهر کرج که به بند سپاه معروف است، تحت کنترل نهادهای امنیتی است و زندانیان سیاسی و امنیتی که معمولاً در مراحل بازجویی هستند در آن نگهداری می‌شوند.

در سال گذشته بیشترین تعداد اعدام‌ها در زندان رجایی شهر کرج انجام شده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com