ماف نیوز: چهار شهروند به صورت جداگانه در شهرستان پیرانشهر با اتهاماتی مرتبط با احزاب کرد مخالف نظام از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز دوشنبه ۸ دی‌ماه ۱۳۹۷، یک شهروند به نام «رزگار محمدی» در بخش لاجان شهرستان پیرانشهر در نزدیکی شهر گردکشانه از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد.

تلگرام ماف نیوز
پیش از این روز ۵ بهمن‌ماه هم یک شهروند دیگر به نام «یوسف رسولی» ۳۲ ساله فرزند فاروق در حالی که راهی دهستان لاهیجان از توابع پیرانشهر بود، توسط همین نیروها بازداشت شده بود.

روز چهارشنبه ۳ بهمن نیز «عادل بخشوری» (قادری) ۲۷ ساله فرزند رسول از اهالی روستای پسوه و روز ۲۷ دی‌ماه، «موسی اسماعیلی» ۲۲ ساله فرزند محمدامین از اهالی همین روستا از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

اتهام مطروحه علیه این افراد در هنگام بازداشت، ارتباط با یکی از احزاب کرد مخالف نظام عنوان شده است با این حال بازداشت آنها بدون ارائه‌ی برگه‌ی قضایی صورت گرفته است. همچنین خانواده‌هایشان نتوانسته‌اند اطلاعی در رابطه با محل نگه‌داری‌ فرزاندانشان به دست بیاورند.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com