ماف نیوز: دو شهروند بازداشت‌شده از اهالی ارومیه، از بازداشتگاه اطلاعات این شهرستان به زندان نقده شدند. اتهام مطروحه علیه آنها «همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام» عنوان شده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، اواخر دی‌ماه ۱۳۹۷، دو شهروند از اهالی ارومیه به نام‌های «بهزاد شهسوار» فرزند میکائیل و «سیامند شهسوار» فرزند مصطفی با تمدید قرار بازداشت موقت به مدت دو ماه از بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات ارومیه به زندان نقده منتقل شدند.

تلگرام ماف نیوز
اتهام مطروحه علیه این افراد، «همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام» عنوان شده است اما از مصادیق اتهام مورد ذکر اطلاع دقیقی به دست نیامده است.

بهزاد شهسوار و‌ سیامند شهسوار از اهالی دیزج مرگور ارومیه هستند که اوایل دی‌ماه ۹۷ به هنگام سفر به اقلیم کردستان عراق در پایانه‌ی حاج عمران در مرز پیرانشهر پس از تفتیش وسایل شخصی‌شان بازداشت شدند.

این افراد از زمان بازداشت تنها یک بار پس از انتقال به زندان نقده توانسته‌اند خانواده‌هایشان را ببینند. با این حال به وکیل دسترسی ندارند.

«بهزاد شهسوار»

«سیامند شهسوار»

+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com