: نتیجه تحقیقات دانشگاه ییل نشان دادکه فرکانس کم می تواند بر روان انسان و موجودات دیگر تاثیرگذار باشد. در این پژوهش یک ایمپلنت در مغز کار گذاشته شد و پس از آن مغز توسط این ایمپلنت، فرکانس های رادیویی دریافت کرد و در نهایت دریافت که در فرکانس های مشترک می تواند به طور بدیهی تغییرات بزرگ روانی ایجاد کرد. رهبران و مدیران فن آوری فضایی با علم به دانستن اینکه انسان و زمین از انرژی ساخته شده اند و وقتی در میدان انرژی مشترک و هم تراز هم قرار بگیرند می توانند واکنش های غیر قابل پیش بینی ایجاد کنند، در تلاش برای ساخت سلاح الکترومغناطیس یا همان سلاح فضایی هستند. چراکه انسانها مانند خازنی هستند که از انرژی مغناطیسی ساخته شده اند و انرژی مغناطیسی دقیقا مانند زمین است. با توجه به اینکه تمام موجودات از جمله انسانها از پایین ترین سطح انرژی که هیچ کس نمی تواند متصور شود حساس هستند، استفاده از سلاح های الکترومغناطیس مختلف در برابر آنها می تواند باعث بیماری های مختلف شود. تغییرات خلقی، حالت تهوع، شب ادارای، سردرد،تنگی نفس، نبض ضعیف، احساس خارش، خونریزی بینی، سرگیجه، افزایش فشار خون، لرزش بدن، جهش ژنتیکی، سرطان و در نهایت مرگ از جمله این بیماریها است.

پروژه که در زیرمجموعه سلاح های الکترومغناطیس فضایی قرار می گیرد پروژه پلاسما است که مسائل فراتر از جو را در بر می گیرد. در این پروژه وسیله ای به نام شیوا(shiva) ساخته شده که یک خازن بزرگ است. این خازن ذخیره کننده مقدار زیادی انرژی الکتریکی است. این سلاح در زمان بسیار کمی در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیونیوم از ثانیه انرژی معادل کل تولید برق ایالات متحده آمریکا را آزاد می کند. هنگامی که الکترونها از مدار خود جابه جا شوند مخلوطی از گازها بوجود می آید که هزاران درجه گرما دارند و بالقوه یک سلاح خطرناک به حساب می آیند. سلاح الکترومغناطیسی می تواند همراه با هسته یونوسفر یک تقویت کننده و یک پخش کننده ی سیگنال استفاده شود، در واقع یونوسفر منعکس کننده سیگنال است و دستکاری در آن باعث تقویت سیگنال تا صد هزار بار شدیدتر می شود و از این طریق سیگنال ها در سطح وسیعی از سیاره زمین منتشر می گردد. چیزهایی که ما در سیستم های الکترومغناطیس و سلاح و جنگ های الکترومغناطیس می دانیم در ۱۹۹۷میلادی مورد توجه قرار گرفت و حتی وزیر دفاع ایالات متحده ویلیام اس کوهن در دانشگاه جورجیا اعلام کرده بود که جنگ ژئوفیزیک به مسئله ای مهمی تبدیل شده است.

استفاده از لایه های جو زمین به عنوان بستری برای تولید سلاحی ژئوفیزیک در دستور کارشان قرار گرفته است. در سال ۱۹۱۲ میلادی نابغه نظریه پرداز “نیکولا تسلا” به دنبال راهی برای برافروخته کردن اتمسفر زمین بود. او جریان متناوب فناوری رادیویی با فرکانس بالا و انرژی آزاد را توسعه داد و آن را با فرکانس بالا و فرکانس پایین آزمایش کرد و از امواج الکترومغناطیس استفاده نمود. او نظریه ای داد که می توانست از جو اطراف سیاره زمین به عنوان سپر در مقابل راکت ها و موشکهای کشورهای متخاصم استفاده کرد. او همچنین ادعا کرد که میداند چگونه میتوان زمین را به دو قسمت تقسیم کرد. با استفاده از این چنین نظریاتی بود که در سال ۱۹۸۳میلادی برنارد اسلند طرح هایی را برای شرکت آرکو(ARCO) که بدنبال یافتن راهی برای بازار یابی و استفاده از زمینه های گاز طبیعی شمال الاسکا بود، ارائه کرد. برخی معتقدند که این طرح ها پروژه اولیه هارپ بود.

برای انجام آزمایشات هارپ یک میلیارد انرژی را به طور مستقیم به یونوسفر برای آزمایش پرتاپ می کنند. آنچه که با بمباران اتمسفر با فرکانس های رادیویی انجام می شود این است که هنگامی که فرکانس به مولکولهای اتمسفر برخورد می کند، باعث حرکت سریع ذرات ریز اتمی می شود و این منجر به افزایش درجه حرارت می گردد و می توان آن را در حدود ۶۰۰ درجه سانتی گراد رساند، یعنی همان کاری که خورشید انجام می دهد. امکانات هارپ منحصر به فرد است. برنامه های کاربردی طرح هارپ شامل امکان تخریب موشکهای بین قاره ای،که شامل کنترل کلیه ارتباطات و تداخلات در زمان جنگ می باشد. اما ایده های دیگری مانند تغییر آب و هوا و کنترل آن و در نهایت تغییر مسیر موشکها و ماهواره ها از دیگر امکانات هارپ است. از طرفی دیگر هارپ می تواند رعد و برق و حتی شفق خورشیدی بوجود آورد همچنین می تواند رنگ و طرح و هر تصویر دلخواه را در آسمان بوجود آورد که پروژه پرتو آبی(Blue Beam Project) که تکنولوژی برای ایجاد تصاویر مجازی، صداهای مختلف، ایجاد فرکانس ها و امواج مرگبار و زلزله مصنوعی است و توسط سازمان فضایی ناسا از لحاظ مالی تامین میشود در زیر مجموعه طرح پژوهشی هارپ قرار می گیرند.

 البته پژوهش های غیر رسمی از تاثیر این تکنولوژی بر کنترل ذهن انسانها حکایت دارد، چراکه زمین یک میدان مغناطیسی دارد، اما بدن انسان میدان مغناطیسی تولید می کند بخصوص در قلب و مغز. هر بخشی از بدن ما شامل ماده مغناطیسی قوی به نام مگنتیک است و نسبت به میدان مغناطیسی محیط واکنش نشان می دهد، اگر این پروژه مگنتوسفر را تغییر دهد میدان مغناطیس زمین و هر آنچه که ما را احاطه کرده و حتمنا بر سلامت و فیزولوژی بدن ما تاثیرگذار خواهد بود. این تاسیسات با ایجاد سیگنال های شبیه مغز انسان میتواند بر حالات روحی- روانی انسان تاثیر گذار باشد. مغز انسان در فرکانس پایین فعالیت می کند برای مثال زمانی که ما به طور فعالانه فکر می کنیم حدود ۳۵تا۴۵ سیکل در ثانیه تولید می کند. وقتی در حال تفکر معمولی هستیم ۸سیکل در ثانیه و هنگامی که در خواب هستیم در مغز۴ سیکل در ثانیه ایجاد می شود. هارپ می تواند تمامی این فرکانس ها را ایجاد کرده و مغز انسان را کنترل کند و اگر شما بتوانید این فرکانس ها را به طور ترکیبی تحت کنترل داشته باشید می توانید تمام احساسات را کنترل کنید و می توان احساس خوشبختی و یا اندوه بوجود آورد. بطور کلی با این علم می توان هر حالتی که بخواهید بر انسان وارد کنید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com