ماف نیوز: سه نوجوان هفده ساله به صورت جداگانه در شهرستان بانه از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و جهت بازجویی به بازداشتگاههای امنیتی منتقل شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، هفته‌ی آخر آذرماه ۱۳۹۷، «میلاد رحیمی» هفده ساله از اهالی شهرستان بانه از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و جهت بازجویی به سنندج منتقل شد.

تلگرام ماف نیوز
یک منبع مطلع در این رابطه گفت: «بازداشت میلاد رحیمی بدون ارائه‌ی برگه‌ی قضایی و به همراه ضرب و شتم صورت گرفته است.»

در خبری دیگر از همین شهرستان گزارش شده است که در هفته‌ی دوم دی‌ماه ۹۷ دو نوجوان هفده‌ از اهالی روستای کانی‌سور در دهستان ننور به نام‌های «مهدی کانی‌سوری» و «بارزان بابکری» توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

تا لحظه‌ی تنظیم این خبر، پیگیری خانواده‌‌های این افراد جهت کسب اطلاع از چرایی بازداشت فرزندانشان و یا محل دقیق نگه‌داری‌شان نتیجه‌ای در پی نداشته‌ است.

«بارزان بابکری»

«میلاد رحیمی»

+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com