Zach Gibson/Getty Images

در روزهای گذشته پس از سوگند سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب لایحه‌ی برابری، سنای این کشور نیز تاریخ‌ساز شد.کرستین سینما، عضو جدید آشکارا دوجنسگرای دموکرات سنا، مقابل معاون رئیس جمهور آمریکا به قانون اساسی این کشور سوگند یاد کرد. او که از ایالت آریزونا به سنا راه یافته است، سوگند به کتاب قانون کشور و ایالت خود را به کتاب مقدس ارجحیت داد. به‌علاوه او نخستین زنی است که تا کنون از آریزونا به سنا رفته است. لازم به ذکر است که مایک پنس، معاون پرزیدنت ترامپ، به دلیل سخنان همجنسگراستیزانه خود شهرت دارد و به همین دلیل این تصویر موجب شوخی‌های بسیاری در فضای مجازی شده است.

Photo Courtesy Narissa Rahaman

جنیفر وکستون، عضو جدید دموکرات سنا از ایالت ویرجینا، تنها یک روز پس از خوردن سوگند پرچم ترنسجندرها را در کنار پرچم آمریکا و پرچم ایالت ویرجینیا در بیرون دفتر خود آویخت. او در این باره گفت: «من می‌خواستم تا اتحاد خودم را نشان دهم، چرا که ما از خانواده و دوستانمان حرف می‌زنیم». وکستون یک خواهرزاده/برادرزاده‌ی ترنسجندر دارد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com