نگاهی به حقوق بشر کردستان ایران ؛ ۱۸ آذر ماه ۹۷ ؛ سه شهروند اهل سنندج در پرونده های جداگانه توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و از محل نگهداری و وضعیت این افراد اطلاعی در دسترس نیست .

به گزارش نگاهی به حقوق بشر کردستان ایران ؛  روز شنبه هفدهم  آذر سال جاری ، ” وحید عظیمی ” توسط نیروهای امنیتی در نزدیکی محل کارش در میدان اقبال سنندج از سوی افراد ناشناس بازداشت و به محل نامشخصی منتقل شد.

یک منبع مطلع ضمن تایید بازداشت وی گفت : آقای عظیمی توسط افراد ناشناس بدونه ارئه ی حکم قضایی همراه با ضرب و شتم به ( اتهام اقدام علیه امنیت ملی ) از طریق (همکاری با احزاب کرد مخالف نظام ) بازداشت شده است.

به گزارش نگاهی به حقوق بشر کردستان ایران ؛ در خبری دیگر از همین شهر گزارش شده که روز چهارشنبە چهاردهم  آذرماه ، یک شهروند به نام ” حبیب احمدی ” از سوی نیروهای لباس‌ شخصی ادارە‌ی اطلاعات در محل کارش در بلوار خسروآباد سنندج بازداشت شدە است.

یک منبع در اینباره گفت : در مراجعه ی خانواده ی ایشان هیچ نتیجه ای به دست نیامده و خانواده ی وی همچنان نگران وضعیت موجود می باشند.

در خبری دیگر از سنندج گزارش شده است :  اوایل آذرماه، نیروهای اداره‌‌ی اطلاعات سنندج به‌ منزل ” فهیمه زندی ” یورش برده و‌ وی را بازداشت و جهت بازجویی به بازداشتگاه اداره ی اطلاعات این شهر منتقل و هنوز از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست .

یک منبع مطلع گفت : نیروهای لباس شخصی بدونه ارئه ی حکم قضایی منزل ایشان را تفتیش و کتاب و لپ تاپ وی را نیز مصادره نموده اند.

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com