اولین قسمت سریال دوستیابی دگرباشان جنسی در روز (۱۶ نوامبر) پخش شد. 

پیاده روی آسانسور، مجموعه تلوزیونی تولید شده در شبکه MTV، سریالی واقع گرایانه از تلاش کسانی است که در آسانسور برای دوستیابی با هم رقابت میکنند. در این سریال، زمان بین دو طبقه در آسانسور، تنها شانس هر شرکت کننده برای ملاقات عشق زندگی اش است. اولین قسمت این سریال، اولین با شرکت کنندگان مذکری بود که برای دلبری از مردی خوش شانس در حال رقابت بودند.

کوروش سحوکار و گائیلین مدندونکا، از میزبانان این سریال تلوزیونی، پیش از پخش قسمت اول این سریال گفتند: “در حالیکه که هند با لغو بند ۳۷۷ قانون مجازاتی میراث دوران استعمار، پیشرفت زیادی را در راستای احقاق حقوق دگرباشان جنسی تجربه میکند، ده مرد در بیش از ۱۰ طبقه شانس خود را با یک پسر خوش شانس امتحان میکنند. “

من هنوز نمی توانم باور کنم که در تلویزیون ملی آشکارسازی کردم:
طراح مد و آرایشگر و بلاگر آتماس ویاس، در حالیکه دیگر شرکت کنندگان هم در رقابت برای برنده شدن در عشق بسیار خوب عمل کردند، برنده اصلی رقابت در قسمت اول این سریال شدند.

در میان شرکت کنندگان، راهول بهارتی، از حضور در این سریال به عنوان فرصتی برای آشکارسازی استفاده کرد. بهارتی به هند Express گفت: “این کار آسان نبود. من هنوز نمی توانم باور کنم که در تلویزیون ملی آشکارسازی کردم. وقت آن رسیده بود که خانواده ام همه چیز را پردازش کنند. من می دانم که آنها از عهده این مسئولیت بر خواهند آمد. وی گفت: “من از تولید کنندگان این مجموعه تلوزیونی برای ارائه این فرصت به من سپاسگزارم.”

کوروش سحوکار، میزبان آسانسور، معتقد است این قسمت برای مشاهده پذیری دگرباشان جنسی در هند مهم است.

او گفت: “این کار تنها با ارائه قسمتی با حضور مسابقه دهندگان دگرباش جنسی ممکن بود. نهایتآ، این قسمت، مانند دیگر قسمت ها، نمایشگر آشنایی و عاشق شدن است. عشق و دوستیابی برای همه، صرف نظر از گرایش جنسی و جنسیت برای همه یکسان است.” او گفت که همه به دنبال یافتن عشق زندگی شان و لذت بردن لحظاتشان با او هستند.

در روز ۶ سپتامبر سال جاری، کشور هند همجنسگرایی را جرم زدایی کرد. پس از این تصمیم تاریخی توسط دادگاه عالی هند، بسیاری از دگرباشان جنسی این کشور به صورت عمومی برای دوستان و خانواده شان آشکارسازی کرده اند.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:

India airs its first ever gay dating reality TV episode and it’s super cute

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com