دولت بریتانیا بیش از یک میلیون پوند را به مقابله با زورگیری با همجنسگرایان در مدارس تخصیص داده است.

هدف این ابتکار تعلیم معلمان برای تشخیص علائم زودرس و مداخلات مناسب است. این برنامه در ۱۲۰۰ مدرسه که در حال حاضر تحت آموزش و اجرای این برنامه های آموزشی هستند، اجراء خواهد شد.

این حرکت بخشی از ابتکار “۲.۶ ملیون پوندی” دولت در جهت ارائه منابع لازن برای حمایت از معلمان در ارائه سرفصل های مربوط به دگرباشان جنسی برای اطمینان از شمول و پذیرش همه دانش آموزان در مدارس است. ۱ میلیون پوند از این وجوه به ارائه مراقبت های بهداشتی مناسب به دگرباشان جنسی و ۶۰۰ هزار پوند دیگر برای حمایت از گروه های محلی دگرباشان جنسی در انگلستان تخصیص یافته است.

هیئت مشورتی در امور دگرباشان جنسی:
خانم پنی موردانت، وزیر امور زنان و برابری، گفت: «همه باید در این کشور، صرف نظر از اینکه چه کسی هستند یا چه کسی را دوست دارند، احساس امنیت و خوشبختی کنند و زندگی عاری از ترس و تعصب داشته باشند. به همین دلیل، دولت تلاش خود را برای مقابله با قلدری در مدارس، محافظت از تعداد بیشتری از دانش آموزان دگرباش جنسی و جلوگیری از رشد تنفر و تعمیم آن به تبعیض در بزرگسالی متمرکز می کند.”

وی افزود: “هدف طرح ما از این طرح، فراهم کردن امکان زندگی درامنیت، شادی و سلامتی، جایی که آنها بدون ترس از تبعیض  می توانند خود واقعی شان باشند، است”.

مورگان همچنین گفت که در راستای اجرای این طرح، هیئت مشورتی در امور دگرباشان جنسی، به دولت در شکل دادن به سیاست های لازم کمک خواهد کرد و بینش هایی را از تجارب دگرباشان جنسی در انگلیس را ارائه خواهند داد.

گروه های حمایت از حقوق دگرباشان جنسی Stonewall، بنیاد دگرباشان جنسی و کنسرسیوم دگرباشان جنسی، سه عضو این کمیته مشورتی هستند. ۹ عضور دیگر این هیئت هنوز تایید و اعلام رسمی نشده اند.

تمرکز بر مراقبت های بهداشتی:
این بودجه بخشی از بودجه ۴.۵ میلیون پوندی از یک برنامه ۷۵ ساله دولت برای ارتقای حقوق دگرباشان جنسی است و در حال حاضر، تمرکز آن بر ارائه مراقبت های بهداشتی مناسب برای بیماران دگرباش جنسی توسط سرویس بهداشت ملی (NHS) است.

به گزارش Independent، طبق یک نظرسنجی اخیر، ۱۶ درصد از دگرباشان جنسی، تجربه منفی در NHS دارند. در ماه سپتامبر، کمیسیون برابری و حقوق بشر (EHRC) اعلام کرد که از NHS برای عدم ارائه درمان های باروری به بیماران تراجنسی طرح دعوی خواهد کرد.

این کمیسیون بر این باور است که عدم ارائه درمان های باروری به بیماران، گزینه های آنها را برای تولید مثل محدود میکند، که خود رویکردی تبعیض آمیز علیه بیماران تراجنسی است.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:

UK government expands program aimed at combatting homophobia in schools

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com