ماف نیوز: محمد پتایش شهروند پیرانشهری که سال گذشته بازداشت شده بود، با اتمام مراحل بازجویی به زندان ارومیه منتقل شده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، «محمد پتایش» ۴۸ ساله فرزند محمدکریم از اهالی روستای «قمطره» از توابع پیرانشهر با اتمام مراحل بازجویی از بازداشتگاه سپاه پاسداران به زندان «دریا»ی ارومیه منتقل شده است.

«محمد پتایش»

تلگرام ماف نیوز
آقای پتایش روز سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ با اتهاماتی مرتبط با احزاب کرد مخالف نظام از سوی نیروهای حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در پیرانشهر بازداشت و جهت بازجویی به بازداشتگاههای امنیتی این ارگان در ارومیه منتقل شد.

روز سەشنبە ٩ مرداد ۱۳۹۷ هم جهت تکمیل بازجویی‌ها بار دیگر به بازداشتگاه سپاه پیرانشهر منتقل شده بود.

تاکنون در رابطه با مصادیق اتهام مطروحه علیه وی، اطلاع دقیقی به دست نیامده است.

محمد پتایش که طی مراحل بازجویی، امکان دسترسی به وکیل و یا ارتباط با خانواده را نداشته است، پس از انتقال به زندان ارومیه برای اولین بار توانست خانواده‌اش را ببیند.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com