ماف نیوز: رحیم خاطری شهروند کامیارانی با پایان محکومیتش از زندان آزاد شد. اتهام مطروحه علیه او مرتبط با احزاب کرد مخالف نظام بود.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، «رحیم خاطری» ۳۷ ساله فرزند امان‌الله از اهالی روستای شیروانه‌ از توابع کامیاران پس از تحمل سه ماه و یک روز حبس از زندان آزاد شد.

«رحیم خاطری»


تلگرام ماف نیوز
آقای خاطری روز یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷، از سوی دادگاه انقلاب این شهرستان به اتهام «همکاری با احزاب کرد مخالف نظام» به سه ماه و‌ یک روز حبس محکوم شده بود.

وی پیش از صدور حکم به علت ناتوانی در تامین وثیقه‌ی ۵۰۰ میلیون تومانی نتوانسته بود تا هنگام صدور رأی دادگاه آزاد شود.

رحیم خاطری روز ۳ مرداد در منزل شخصی خودش به اتهام «همکاری با احزاب کرد مخالف نظام» بازداشت شد. او پیش از آن هم چندین بار در همین رابطه مورد بازجویی و بازداشت کوتاه‌مدت قرار گرفته‌ بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com