این گفته بخشى از نامه سرگشاده #علی_اشرف_درویشیان در پاسخ به دعوتى برای شرکت در یک گردهمایی در جزیره کیش با عنوان “سمینار جهانی ادبیات داستانی و گفتگوی فرهنگها” است.

وی در این نامه نوشته است:

“اینجانب علی اشرف درویشیان نه تنها با این دعوت موافق نیستم بلکه بشدت با آن مخالفم و آن گردهمایی را تحریم می کنم زیرا نشستن بر سر سفره ای که اکثر مردم میهنم برای بدست آوردن لقمه ای نان، صبح تا شب جان می کنند خیانت است.”

علی اشرف درویشیان در نامه خود افزوده است: “گفتگوی تمدنها در کشوری که سرنوشت پرونده کشتار نویسندگان آزاده و مبارزش در ابهام مانده است، که دانشجویانش به ناحق به زندان محکوم می شوند، که روزنامه نگاران و نویسندگان آزادیخواه و شجاعش زندانی و بقیه نیز مرتب به اماکن مختلف احضار می شوند، استادان ممتاز و دانشجویان برنده مدالهای المپیادهایش به خارج می گریزند، #تقاضاهای_صنفی_و_بحق_معلمانش بشدت سرکوب می شود هیچ افتخاری نیست.”

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com