ماف نیوز: شش تن از بازداشتیهای شهرستان مریوان که به «ارتباط با یکی از احزاب کرد مخالف نظام» متهم شده‌اند، جهت بازجویی به بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات سنندج منتقل شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، شش شهروند مریوانی شامل چهار تن از اهالی روستای نی به نام‌های «محمد پروازه» ۲۱ ساله فرزند حسین، «بریار کاوه» ۲۵ ساله فرزند امین، «محسن فراهمند» ۲۴ ساله فرزند خسرو، «حمید پروازە» ۲۸ ساله فرزند محمد و دو تن از اهالی شهر مریوان به نامهای «کاروان احمدی» ۲۶ ساله فرزند جلال و «رحمان صدیقی» ۳۱ ساله فرزند عیسی به بازداشتگاه اطلاعات سنندج منتقل شدند.

تلگرام ماف نیوز
تمامی این افراد به جز محمد پروازه که روز جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ بازداشت شد، روز پنجشنبه ۲۶ مهر بازداشت شده بودند.

نیروهای مذکور بدون ارائه‌ی برگه‌ی قضایی به محل سکونت این افراد یورش برده و پس از تفتیش منازلشان، آنان را بازداشت کرده‌اند.

اتهام مطروحه علیه تمامی این افراد «ارتباط با یکی از احزاب کرد مخالف نظام» است.

«محمد پروازه»


«محسن فراهمند»


«بریار کاوه»


«حمید پروازه»


+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com