گزارش جدیدی از مرکز تحقیقات سیاست های سلامت UCLA نشان داد که بزرگسالان همجنسگرا و دوجنسگرا در کالیفرنیا برای دریافت خدمات پزشکی زمان طولانی را منتظر میشوند. این گزارش، همچنین میزان بروز رفتارهای ناسالم در بین دوجنسگرایان را مورد بررسی قرار داده است.

این گزارش، از داده های بین سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴، برای ارزیابی مراقبت های بهداشتی ارائه شده به همجنسگرایان، دوجنسگرایان و بزرگسالان دگرجنسخواخ در ایالت استفاده کرده است. به طور کلی، نویسندگان این گزارش، به این نتیجه رسیدند که بزرگسالان دگرباش به “میزان مشابه یا بهتری به پوشش بیمه در مقایسه با زنان و مردان دگرجنسخواه دسترسی دارند”، اما با احتمال بیشتری، مدت طولانی تری منتظر دریافت خدمات درمانی باقی میماند. گزارش های قبلی از این یافته ها حمایت می کنند و اغلب دلیل این انتظار را تبعیض میدانند.

سوزان بابی، یکی از نویسندگان این گزارش جدید تأیید کرد: “اقلیت های جنسی که تجربه بدی از ارائه خدمات پزشکی به دلیل گرایش جنسی شان داشته اند می توانند از تکرار آن جلوگیری کنند.”

وضعیت بدتر دوجنسگرایان:
یکی از یافته های کلیدی گزارش ها، این است که بزرگسالان دوجنسگرا بدترین میزان دسترسی به پزشک عمومی را دارند. آنها همچنین میزان بالایی از رفتارهای ناسالم را بروز میدهند. به طور کلی، دوجنسگرایان، با کمترین احتمال به خدمات درمانی دسترسی دارند. آنها همچنین با احتمال بیشتری دریافت خدمات درمانی را به تعویق انداخته و یا برای دریافت خدمات درمانی به اورژانس مراجعه میکنند.

زنان دوجنسگرا همچنین، با میزان بالاتری از مصرف سیگار، نوشیدن بی رویه مشروبات الکلی و مصرف غذای ناسالم دو بار یا بیشتر در هفته، روبرو هستند.

۵۰٪ از زنان دگرجنسخواه، وضعیت سلامتی خود را خوب ارزیابی کردند و ۲۲٪ از آنها، نوشیدن بی رویه الکلی در طی سال گذشته گزارش کرده اند. در مقایسه، ۴۵ درصد از زنان دوجنسگرا گفته اند که از سلامتی خوبی برخوردارند و ۵۰ درصد از آنها مصرف بی رویه مشروبات الکلی را گزارش کردند. علاوه بر این، ۱۰٪ زنان دگرجنسخواه گفتند که سیگاری هستند. این رقم برای زنان دوجنسگرا ۲۳٪ است.

گزارش های قبلی نشان داده اند رفتارهای ناسالم در جامعه ی دگرباشان جنسی تا حدی می تواند به دلیل استرس، اضطراب و تبعیض باشد.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/bisexuals-worst-access-regular-doctor/#gs.itAOCFw

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com