یک رهبر مالزی می خواهد کودکان را از سن نوجوانی آموزش ببیند تا به دگرباش جنسی تبدیل نشوند. شیخ دکتر هاروسانی زکریا، مجتهد پراک، نظرات خود را مبنی بر اینکه آموزش خانواده برای “مقابله با پدیده های غیر اخلاقی” بسیار مهم است، بیان کرده است.

مفتی یا مجتهد به رهبر قانونی مذهبی در اسلام که دارای مجوز تدریس احکام دینی است، گفته میشود. پراک یکی از بزرگترین مناطق مالزی است و در جنوب غربی کشور قرار دارد. هاروسانی پس از یک سمینار به رسانه ها گفت که قوانین موجود مالزی به اندازه کافی برای جلوگیری از دگرباشی محکم نیستند.

به گزارش “سینار آنلاین” او گفته است: “در خانواده، مادر نقش یک معلم را برای کودکان دارد. در حالی که پدر پایه و اساس رشد انسانی خانواده است. انسانها با ذلت و شهوت بوجود می آیند. ذهنیات مهم هستند و زمانی که ذهن فاسد شده است، انحراف در دین بوجود می آید.”

سرکوب ادامه دارد:
او این نظرات را در حالی گفته است که جامعه دگرباشان جنسی مالزی با سرکوبی رو به رشد مواجه هستند. بحث در مورد حقوق دگرباشان، پس از اینکه پرتره دو فعال حقوق دگرباشان جنسی از یک نمایشگاه ملی حذف شد، بالا گرفت. پس از آن، دو لزبین برای “تلاش به برقراری رابطه جنسی همجنسخواهانه” مجازات شدند و پلیس برای اولین بار در ۳۰ سال گذشته به باشگاه همجنسگرایان حمله کرد. 

هاروسانی برای اظهارات دگرباش ستیزش در مالزی شهرت دارد. او پس از مجازات این دو زن گفت: “مجازات آنها “بی رحمانه” نیست.”

او استدلال کرد که آنها به حکم ۱۰۰ ضربه شلاق یا مجازات اعدام محکوم نشده بودند بلکه شش ضربه شلاق برای آنها کافی بود و این بی رحمانه نیست.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/malaysian-leader-wants-children-to-be-taught-not-to-be-lgbti-from-a-young-age/#gs.m3q_d90

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com