یک نظرسنجی نشان داد که تقریبا سه چهارم از دگرباشان جنسی به علت کار با مشکلات روحی روبرو هستند. طبق این نظرسنجی که توسط سازمان کسب و کار در جامعه و همکاری شرکت مرسر انجام شده است، ۷۲ درصد از دگرباشان جنسی، به دلیل محیط کار در معرض مشکلات روحی قرار داده اند. در این نظرسنجی، یک چهارم از کارکنان دگرباش جنسی  (۲۶ درصد) گفتند که در سال گذشته هویت خود را در محیط کار خود پنهان کرده اند، زیرا آنها از تبعیض می ترسند.

نظرسنجی منتشر شده  پیش از روز جهانی سلامت روان که توسط YouGov انجام شد ه است، نشان می دهد که دگرباشان جنسی به شدت در معرض بیماری های بهداشت روان هستند. نتایج نشان می دهد که تنها ۶۰ درصد از کارکنان دگرباش جنسی، برای آشکارسازی در محیط کار، احساس راحتی می کنند، در حالی که ۳۲ درصد از مدیران به خاطر ترس از تبعیض، همچنان در گنجه هستند. همچنین، بیست و نه درصد از کارمندان دوجنسگرا گفتند که هویت خود را در محیط کار پنهان کرده اند.

کارمندان دگرباش جنسی رنگین پوست، آسیایی و اقلیت های اتنیکی در مقایسه با کارمندان سفیدپوست، با احتمال بیش از دو برابر با رفتار منفی از سوی مشتریان و مراجعه کنندگان مواجه میشوند (۲۳ درصد نسبت به ۱۱ درصد). در سال گذشته، هفت درصد از کارمندان دگرباش جنسی، توسط همکاران یا مشتریان مورد حمله بدنی قرار گرفته اند و این رغم برای دگرباشان جنسی رنگین پوست، آسیایی و اقلیت اتنیکی، به ۱۵ درصد، برای افراد با جنسیت غیر دوگانه به ۲۰ درصد، و ۳۰ درصد از رهبران ارشد دگرباش جنسی، افزایش یافته است.

این تحقیق از کارفرمایان می خواهد تا فرهنگ سکوت را که سلامت روان را در بر می گیرد را از بین ببرند و به روی بالا بردن سواد اولیه بهداشت روان همه کارکنان خود سرمایه گذاری کنند. این تحقیق که توسط کمپین حقوق بشر انجام شد، دریافت که ۴۶ درصد از کارمندان دگرباش جنسی در ایالات متحده هویت جنسی و جنسیت خود را در محل کارشان پنهان می کنند. این گزارش فقط چهار درصد کاهش از گزارش قبلی HRC منتشر شده تحت نام معیارهای برابری در سال ۲۰۰۸ که پیش از ریاست جمهوری باراک اوباما و قبل از قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در سراسر ایالات متحده و قبل توجه به حقوق تراجنسی ها در مبارزات حقوق مدنی، را نشان میدهد.

بیش از نیمی از کارگران (۵۳ درصد) گفتند که حداقل یک بار از همکارانشان در محیط کار در مورد زنان و مردان همجنسگرا شوخی های نا مناسب شنیده اند. یک نفر از هر پنج کارکنان دگرباش جنسی به HRC گزارش داد که به آنها به طور مستقیم یا تلویحی گفته شده است باید از لباس های زنانه تر و یا مردانه تری استفاده کنند.

تقریبا یک سوم از دگرباشان جنسی گفتند که در محیط کار احساس ناراحتی یا افسردگی میکنند.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/10/08/more-than-70-of-lgbt-people-have-experienced-mental-health-issues-because-of-work/?utm_source=Facebook&utm_medium=Buffer&utm_campaign=PN

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com