ماف نیوز: دو شهروند در شهرستان اشنویە از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و بە مکان نامعلومی منتقل شدند. بازداشت آنها مرتبط با احزاب کرد مخالف نظام‌ بوده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز پنجشنبە ١٢ مهر ۱۳۹۷، نیروهای ادارە‌ی اطلاعات اشنویه در «دشت‌بیل» یک شهروند به نام «رزگار معروف» فرزند احمد را بازداشت و‌ به محل نامعلومی منتقل کردند.

آقای معروف بدون ارائه‌ی برگه‌ی قضایی بازداشت شده و به خانواده‌اش اعلام شده است که اتهام وی «همکاری با احزاب کرد مخالف نظام» می‌باشد.

«عثمان زبرە»

تلگرام ماف نیوز
رزگار معروف ۲۶ ساله دانشجوی رشته‌ی معماری دانشگاه ارومیه می‌باشد که یک بار دیگر سال ۱۳۹۴ پس از انتشار یک مجله‌ی دانشجویی، به اداره‌ی اطلاعات احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفته بود.

همزمان نیروهای امنیتی در محله‌ی تاج‌الدین‌آباد اشنویه به منزل «عثمان زبرە» یورش برده و پس از تفتیش محل سکونتش، به اتهام «همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام» اقدام بە بازداشت وی نموده و وی را به محل نامشخصی منتقل کردند.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com