روز پنجشنبه گذشته (۲۷ سپتامبر) ، فصل جدیدی از سریال Grey’s Anatomy با دو قسمت از نوآوری های پزشکی و پزشکان جذاب با یونیفرم های آبی آغاز شد.

پس از ۱۵ فصل، این سریال دارم پزشکی خلق شده توسط  شوندا ریمز، مثل همیشه از خط مشی نمایندگی دگرباشان جنسی پیروی میکند. سری جدید، دکتر نیکو کیم در بیمارستان سیاتل، را به عنوان نخستین شخصیت جراح آشکارا همجنسگرای این سریال معرفی میکند. اما طرفداران ممکن است متوجه اشاره سریال به دوجنسگرایی یکی دیگر از شخصیت های پزشک مرد شده باشند. و شخصیت دکتر کیم، توسط الکس لندی نقش آفرینی میشود.

در سکانسی از سریال، یکی از کارآموزان، پزشک دست و پا چلفتی، لوئی اشمیت، که با نام “عینک” نیز شناخته می شود، به دکتر کیم به طریقی که جای شک باقی نمگذارد، واکنش نشان می دهد. اشمیت که توسط جیک بورلی نقش آفرینی میشود، با دیدن کیم برای اولین بار نفس اش بند می آید و ما نمی توانیم او را سرزنش کنیم. بعد از آن، در صحنه ایی در اتاق عمل و در حال جراحی یک بیمار، اشمیت، کیم را در حال نگاه کردن به خودش میبیند و ناگهان دوباره دچار تنفس تنگی می شود. دکتر دیگری می گوید: “شما در اکنون در اتاق با فشار بالا هستید، دلیل نفس تنگی ات همین است.”

اشیمیت که پیشتر با دکتر جی ویلسون در رابطه بوده است، به دیگر شخصیت های زن داستان علاقه زیادی نشان میدهد. در صورت تایید، دکتر اشمیت دومین دکتر رسمآ دوجنسگرا سریال پس از دکتر کلی تورس که توسط سارا رامیرز نقش آفرینی میشد و در زندگی واقعی نیز دوجنسگراست، خواهد بود.

در پایان قسمت دوم ، گروه پزشکان به بار مورد علاقه شان در نزدیکی بیمارستان می روند. پس از یک روز سخت در اتاق عمل، دکتر کیم با دادن آبجو به دکتر اشمیت، به او می گوید که او می تواند برای دور دوم پرداخت کند.

تماس مختصر دست های آنها، با قفل شدن چشمان دو پزشک همراه میشود. طرفداران ABC به خوبی این نوع ازلحظات الکتروشیمیایی و معنی شان را می شناسند و میدانند که به چه سمتی میروند.

اکنون فقط باید منتظر بمانیم و امیدواریم هیچ کدام از این دو شخصیت، در وضعیتی فاجعه آمیز و غیرمنتظره جان خود را از دست ندهند.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/greys-anatomy-reveals-another-doctor-might-be-bisexual-and-were-here-for-it/#gs.8HhV1g0

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com