تقاضاء در حمایت از قانون همجنسگراستیز سنگاپور، توانست ۱۰۹۰۰۰ امضاء به دست آورد. بر اساس صفحه change.org، سازمان دهندگان، این درخواست را در اوایل این هفته به مقامات دولتی دادند.

بخش ۳۷۷A قانون مجازات سنگاپور، رابطه جنسی همجنسخواهانه بین مردان را جرم می داند. فعالان حقوق دگرباشان جنسی و متحدان آنها، پس از اینکه در اوایل این ماه دادگاه عالی کشور هند طی حکمی قانونی مشابه را لغو کرد، مجددآ خواستار لغو این قانون در سنگاپور شدند. آنها در یک درخواستنامه از دولت خواستند تا این قانون را لغو کند. تامی کوه، دیپلمات جانباز، نیز از این حرکت حمایت کرده است. این درخواست تا کنون تقریبا ۵۰،۰۰۰ امضاء را کسب کرده است.

در این طومار آمده است: “به عنوان یک جامعه محافظه کار که خانواده سنتی را به عنوان ارزش مهم میداند، ما خواستار حفظ قانون مجازات و انتقال آن و تعریف ازدواج بین یک مرد و یک زن تنها باید به عنوان تنها استاندارد قابل قبول، به نسل آینده هستیم. ما بر این باوریم که اقلیت نباید بتواند ارزش های خود را به جامعه و بر اکثریت خاموش که هنوز عمدتا محافظه کار هستند، تحمیل کند.”

سازماندهنده ناشناس این طومار، با نام مستعار پال پی، خود را در صفحه دادخواست “مرد خانواده که برای کودکان و جامعه توصیف می کند.

برخی از ساکنان سنگاپور از دولت خواستند که این درخواست را رد کنند. یکی از خوانندگان Online Citizen گفت که صفحه درخواست تقلبی است، وضعیت شهروندی امضاء کنندگان را چک نکرده و یا محافظت کافی در برابر رباتها و یا کسانی که این طومار را چند بار امضاء کرده اند، ندارد. همان خواننده اظهار داشت که بخش اظهارنظر این طومار به علت سخنان نفرت انگیز از کار افتاده است. بر اساس گزارش ها، این نگرانی های خود را به کمیته بازنگری قانون مجازات سنگاپور ارائه داده است.

حفظ یا لغو:
سنگاپور کشوری با جزر و مد محافظه کار  اجتماعی در جنوب شرقی آسیا با جمعیتی حدود ۵.۶ میلیون نفر است. در دو هفته گذشته، سازمان هاتی مسیحی و اسلامی از قانون همجنسگرا ستیز حمایت کرده اند.

انجمن دانش آموزان اسلام و دانشمندان مسلمان سنگاپور (PERGAS) گفت که به دلیل زمینه های مذهبی از بند ۳۷۷A حمایت می کند و در مورد اینکه لغو این قانون میتواند “خانواده سنتی را به عنوان پایه و اساس جامعه” مورد تهدید قرار دهد، هشدار داد.

اسقف اعظم کلیسای کاتولیک روم، ویلیام گو، از همه کاتولیکها خواست که تلاش برای لغو این قانون را برای آینده خانواده های ما، انسانیت و جامعه، رد کنند.

طرفداران جامعه دگرباشان از سازمان های مذهبی خواستند که از سیاست خارج شوند.

و نهایتا DJ محلی، جانسون اونگ، درخواست تجدید نظر قانونی با این استدلال که این قانون، خلاف قانون اساسی سنگاپور است غیر قانونی است را به دادگاه عالی این کشور تسلیم کرده است.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/petition-to-keep-singapores-anti-gay-law-wraps-up-with-109000-signatures/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com